MyPay

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
Plaats reactie
glda19
Berichten: 65
Lid geworden op: 12 mei 2012, 12:45

MyPay

Bericht door glda19 »

Geachte collega's
Wie is er al in geslaagd om mypay te kunnen opstarten op een toestel dat niet direkt verbonden is met het nmbs netwerk
Volgens de begeleidende brief die bij de laatste loonfiche zat zou en internetverbinding voldoende zijn maar hoe het doen
Yassine_TB
Berichten: 61
Lid geworden op: 27 feb 2016, 11:03

Re: MyPay

Bericht door Yassine_TB »

HLE 2302
Berichten: 2628
Lid geworden op: 11 sep 2007, 12:51

Re: MyPay

Bericht door HLE 2302 »

Komt er nog een papieren loonfiche ? Ik heb ze nog altijd niet gekregen en we zijn al 8 februari ... :roll:
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
HLE18
Berichten: 433
Lid geworden op: 07 feb 2015, 12:22

Re: MyPay

Bericht door HLE18 »

Voor januari heb ik er nog gekregen.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22493
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: MyPay

Bericht door Steven »

De papieren versie laat ik al 2 jaar voor wat ze is :D
trainlovertje
Berichten: 2325
Lid geworden op: 02 dec 2014, 20:18
Locatie: Landen
Contacteer:

Re: MyPay

Bericht door trainlovertje »

HLE 2302 schreef: 08 feb 2020, 11:01 Komt er nog een papieren loonfiche ? Ik heb ze nog altijd niet gekregen en we zijn al 8 februari ... :roll:
Idem hier, en ik heb in ieder geval niets gehoord dat er geen loonfiches meer zouden opgestuurd worden. Alleen ben ik 'maar' een jobstudent, en de communicatie naar jobstudenten is op veel meer vlakken ondermaats. Bijvoorbeeld: hoeveel problemen ik al gehad gehad heb om tijdig mijn nieuwe verkeersvoordelen in handen te hebben, da's niet te geloven...

Hoe dan ook, als ik geen fiches meer krijg, kan ik niet altijd controleren als ik wel correct ben uitbetaald, en daar is het ook al een aantal keer misgelopen... Ik heb namelijk enkel toegang tot B-portal/extraweb op momenten dat ik een lopend contract heb. Maar ik houd nog even vol voor ik HR ga contacteren, want blijkbaar gebeurt het wel vaker dat de fiches van januari samengevoegd worden met die van februari.
Plaats reactie