MS 901-952
-
- Berichten: 2405
- Lid geworden op: 01 sep 2007, 20:38
- Locatie: Singapore
Re: MS 901-952
het pecrot stelleke...Steven schreef:iemand een foto van de 932??
op internet staan er zoveel foto's ("pecrot" intikken bij google afbeeldingen)
maar...
-- heb er ook al naar gezocht - niets gevonden (ook niet met de 709)
Re: MS 901-952
Deze is al beter, maar ook nog niet van m'n gewoonlijke kwaliteit.. ook deze foto is nog nergens verschenen:
AM86 925 en een andere, onbekende AM86 rijden voorbij Lint/Kontich met een L-trein Antwerpen-Brussel op 18/08/2006. Na 10/12/2006 werden ze vervangen door Breaks, en na 9/12/2007 doen ze terug 3/4 van de L-trein diensten Antwerpen-Brussel. De resterende 1/4 wordt door een mengelmoes van Breaks en AM75, soms klassiekjes gereden..
Re: MS 901-952
943 De foto's werden eigenlijk genomen voor de uitklapbare spiegels.
19 mei 2007 op de dag van "Onder Antwerpen"
19 mei 2007 op de dag van "Onder Antwerpen"
Re: MS 901-952
de laatste foto? Waarvan is dat? is het die van pecrot of? want ziet er zo naar uit dat da oud ijzer zal zijn
Re: MS 901-952
Is dat dan het 'Huy' stel van laatst?Trainspotterke schreef:Ook het enige motorstel van de reeks AM86 dat al geschrapt is.
Re: MS 901-952
Neen, zoals gezegd is dat het stel van het ongeval bij Pécrot.
Huy was een Break, wat een AM80 is.
BDJ
Huy was een Break, wat een AM80 is.
BDJ
Re: MS 901-952
Wat is her verschil tussen een AM86 en de latere reeks AM89?
Staat op Wikipedia dat deze reeks in 1989 is voortgezet, met bijna identieke rijtuigen.
BDJ
Staat op Wikipedia dat deze reeks in 1989 is voortgezet, met bijna identieke rijtuigen.
BDJ
Re: MS 901-952
ie bedoeld die break die daarachter staat hé !Bartjedj schreef:Neen, zoals gezegd is dat het stel van het ongeval bij Pécrot.
Huy was een Break, wat een AM80 is.
BDJ
dat vraag ik me ook af wat dat rijtuig voorgehad heeft
greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...