MS 801-844

Hier kun je, in de gepaste post, foto's plaatsen van rollend materieel.
Let op: post enkel je eigen foto's, of foto's waarvan je de toestemming gekregen hebt.
Trammist

Re: MS 801-844

Bericht door Trammist »

Den 819 vandaag in het voormalige Antwerpen-LO.
Afbeelding
Trammist

Re: MS 801-844

Bericht door Trammist »

Wover schreef:Varkensneuzen worden ook altijd gebruikt voor de ICT's Antwerpen - Kust, dus ik gok dat dit een extra trein was die van Antwerpen kwam ;).
Inderdaad, vandaag nog in gezeten! Ik stond daar op dat perron in Antwerpen-Berchem, met mijn moeder en zusje, en ik had zoeist van "What the fuck, moeten wij met zo'n boemelstelletje naar Oostende?!" :lol: Uiteindelijk viel het comfort nog best mee daarbinnen!

Idem dito, met de 833, die trouwens ook op de vorige pagina te zien is. De kant die zichtbaar is op de foto van MIVB'er zat vandaag echter vastgekoppeld aan een ander varken.

Zeer matige foto, maar ik heb ze in 7 haasten moeten trekken... :mrgreen:
Afbeelding Afbeelding
Nicholas
Berichten: 176
Lid geworden op: 12 aug 2008, 14:26

Re: MS 801-844

Bericht door Nicholas »

't Is idd geen stel dat je op zo'n verbinding zou verwachten.
Voor diegenen die zo'n varkensneus willen vermijden, kunnen de IC-G nemen, die slechts een vijftal minuten later aankomt in Berchem. :)
Trammist

Re: MS 801-844

Bericht door Trammist »

Nicholas schreef:'t Is idd geen stel dat je op zo'n verbinding zou verwachten, als je dit echt wou vermijden kon je de IC-G nemen, die slechts een vijftal minuten later aankomt in Berchem. :)
Ja hallo, als mede-treinliefhebber kijk ik altijd de vertrekuren na vooraleer ik op reis ga, maar langs de andere kant neem ik altijd hetgene wat mij eerstelings naar mijn bestemming kan brengen, het materieel dat erop rijdt kan mij niet bommen, het moet alleen maar rijden en mij brengen waar ik moet zijn, en die 2 dingen zijn dikwijls al moeilijk genoeg... :roll:
Bovendien had de ICT minder haltes (Aalter en Antw-Zuid vielen weg).
Nicholas
Berichten: 176
Lid geworden op: 12 aug 2008, 14:26

Re: MS 801-844

Bericht door Nicholas »

Ik heb voor uw antwoord te lezen mijn bericht al aangepast omdat ik zag dat het eigenlijk niet echt klopte.


Het was in het algemeen bedoeld, maar ik had er eerst weer iets anders van gemaakt, sorry. :wink:
Meestal neem je idd de eerste verbinding als je aankomt in een station.
Trammist

Re: MS 801-844

Bericht door Trammist »

Daarentegen heb ik wél al eens bewust een IR naar Brussel-Zuid laten schieten in Antwerpen-C omdat die tussen Mechelen en Brussel óveral stopte, en de (lichtjes vertraagde) Benelux van 10 minuten later genomen... maar da's een geval apart.

Enfin, met je wagen verkies je op een lange afstand toch ook de autosnelweg boven binnendoorweggetjes?
wattman
Berichten: 264
Lid geworden op: 23 apr 2007, 20:48

Re: MS 801-844

Bericht door wattman »

Afbeelding
Charleroi Sub, juli 1981 by Museum van mijn Twintigste eeuw, on Flickr

Al weer meer dan 30 jaar geleden. Viertje op de verbinding Antwerpen - Brussel - Charleroi.
Al mijn foto's kunnen vrijelijk gebruikt worden onder Creative Commons licentie.
Retard
Berichten: 2980
Lid geworden op: 30 jun 2012, 11:23
Locatie: De Kust

Re: MS 801-844

Bericht door Retard »

De 822 is het slachtoffer geworden van een brand. Hier de foto's:

http://www.wallorail.be/actu2013/index. ... n-incendie
Plaats reactie