De 2140

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Plaats reactie
SIMPY.be

De 2140

Bericht door SIMPY.be »

Hoe is het eigenlijk gesteld met den 2140 (Die heeft in Brussel een perron geramd)?
En heeft er nog iemand foto's van in de tijd dat die nog Brecknell Willis panto's had?
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22519
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

die zal je in salzinnes moeten zoeken vrees ik
Concurrent

Bericht door Concurrent »

Heb me dat ook al eens afgevraagd wat er nu gebeurd met die loc.Word die nog hersteld of word die afgevoerd ? :oops:
Jochen
Berichten: 84
Lid geworden op: 04 feb 2006, 20:21

Bericht door Jochen »

Concurrent schreef:Heb me dat ook al eens afgevraagd wat er nu gebeurd met die loc.Word die nog hersteld of word die afgevoerd ? :oops:
Die zullen ze wel aant herstellen zijn, der was wel wa schade aan ma dienen was zeker te herstellen :)
Concurrent

Bericht door Concurrent »

Aah :P Je kan nooit weten he.Als je ziet wat er in Montzen allemaal bij elkaar staat van de NMBS...Je zou voor minder gedachten gaan krijgen :)
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

In Brussel-Schuman is het doodlopende spoor waarop de trein ontvangen werd, volledig ontdaan van bovenleiding en is buiten dienst.

De stootblok op dat spoor werd vervangen door ... een seinkast! :P
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22519
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

die seinkast stond er voordien ook
Concurrent

Bericht door Concurrent »

Beetje logisch he , anders gaan hadden ze die kast niet op zondag komen heropbouwen :P
paljas

Bericht door paljas »

...ik vraag me nu wel af of dat die perronsporen terug in dienst zullen komen of niet. Wij hebben de bovenleiding van die sporen moeten verwijderen om de andere sporen zo vlug mogelijk in dienst te kunnen geven.
Aangezien er tss MTB en FBN een derde (en 4de?) spoor zal komen kan dat wel zijn dat ze gewoon wachten totdat de werken tot daar opgeschoven zijn.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22519
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

da derde en vierde spoor komt niet tot brussel noord, enkel maar vanaf brussel shuman alwaar dan een nieuwe tunnel zal komen die uitgeeft op L26
snubber

Bericht door snubber »

Niet over 2140, maar toch niet helemaal off topic: hoe zit het met den 1185? Is toch al even buiten strijd na zijn brand(je) :roll:
Jochen
Berichten: 84
Lid geworden op: 04 feb 2006, 20:21

Bericht door Jochen »

snubber schreef:Niet over 2140, maar toch niet helemaal off topic: hoe zit het met den 1185? Is toch al even buiten strijd na zijn brand(je) :roll:
Da zal een ander paar mouwen zijn vrezek... ;D
Die kwam er wel iets heviger voor :s
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Ze kunnen misschien de motor van de 2140 die nog goed is (denk ik),
in de kast&draaistellen van de 1185 stoppen (die ook nog goed is)...
TBbart

Bericht door TBbart »

dat zou te logisch zijn, ... en logica en nmbs gaat niet samen :lol:
op sommige vlakken hé
Greg

Bericht door Greg »

Jochen schreef:
snubber schreef:Niet over 2140, maar toch niet helemaal off topic: hoe zit het met den 1185? Is toch al even buiten strijd na zijn brand(je) :roll:
Da zal een ander paar mouwen zijn vrezek... ;D
Die kwam er wel iets heviger voor :s
Volgens iemand die aan de reeks 11 werkt in TW schaerbeek, zou die normaal gezien terug op de sporen te zien zijn in september.. ik hoop het toch. :P
Plaats reactie