Lijn Hasselt-Tongeren maandag 15/05

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
paljas

Bericht door paljas »

Jonathan schreef:Je zou volgens mij zelf kunnen verschieten van de DLC-claxon en dan als spotter (met of zonder je toestel) op de sporen vallen en overeden worden door de aankomende DLC-dieselloc. Je speelt met mensenlevens, weet je :!:
HILARISCH!!!! ff te dicht tegen de Weed Free gelopen???
steamer

Bericht door steamer »

paljas schreef:
Jonathan schreef:Je zou volgens mij zelf kunnen verschieten van de DLC-claxon en dan als spotter (met of zonder je toestel) op de sporen vallen en overeden worden door de aankomende DLC-dieselloc. Je speelt met mensenlevens, weet je :!:
HILARISCH!!!! ff te dicht tegen de Weed Free gelopen???
Hehe, in tegenstelling tot dat van gisteren ben ik het hier volledig met je eens :P
Overigens: als die hobbyist op de sporen KAN vallen, stond hij überhaupt al vééééééééééééééééél te dichtbij...

Groetjes,
Steamer
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22519
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

en als hij zo dichtbij staat is da 100% zeker een slechte foto :-)
poyaud
Berichten: 528
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:43
Locatie: Aalst

Bericht door poyaud »

amai wa een hoop gezever voor ne foto seg ...

hoe kunt ge nu in godsnaam onder nen trein vallen door ne claxon

over die rode koplampen ; das inderdaad een spijtige zak asge da voor hebt , maar tog zeker ni de moeite om daar nen telefoon over te doen zeker . tis maar ne foto é jonges!!
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22519
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

trouwens de meeste weten ni eens wie ze zouden moeten bellen, wat ze gaan zeggen weten ze nog veel minder, dien bestuurder heeft voor 2 seconden zijn lichten rood gezet, zou kunnen zijn da ze aan de andere kant in de lach schieten of hun kwaad maken omdat ge ze met gezever ni moet lastig vallen :lol: :lol: :twisted: :twisted:
Wover

Bericht door Wover »

wie te bellen is makkelijk e, gewoon de pijltjes 'T' volgen ;)
Concurrent

Bericht door Concurrent »

En wa gade zeggen wover? :lol:

Om nog is ff terug te komen , als ge op de sporen moogt komen hebde normaal een veiligheidsexamen afgelegd en hebde normaal een paske van spoorbetreder op zak!En ik heb daaruit geleerd dat me minsten anderhalve meter van het spoor moet blijven ZEKER bij een passerende trein!!!!Dus hoe kunde er dan opvallen :lol: Vind het nog altij de grap van de maand :lol:
paljas

Bericht door paljas »

Concurrent schreef:En wa gade zeggen wover? :lol:
"Bel de Civiele Bescherming, het Amerikaans leger, DVI, DOVO, de sjampetter en VTM-nieuwsredactie want er heeft er hier ene voor de grap 5 seconden zijn rode lichten opgezet"
Vooral rustig blijven in deze situatie en zeker uw naam niet vergeten te zeggen want mss krijg je wel een speldje van Koning Albert ll wegens moed en zelfopoffering.

Sterkte!
Concurrent

Bericht door Concurrent »

Van koning Rob zeker :lol: :?

HOUSTON , We got a Problem :p :P
Plaats reactie