"Lokalen spoorwegpolitie zijn vuil"

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Plaats reactie
Jean

"Lokalen spoorwegpolitie zijn vuil"

Bericht door Jean »

di 09/05/06 - De politievakbond klaagt de toestand aan van de lokalen van de spoorwegpolitie in het Brusselse Zuidstation.


De lokalen werden pas onlangs in gebruik genomen, maar zijn volgens de vakbond te klein, erg vuil en niet aangepast aan de spoorwegpolitie.


De vakbonden klagen ook over personeelsgebrek. "We hebben veel personeel verloren.
Er is een politiebureau in het Centraal Station en in Brussel-Noord, maar er is geen personeel om het te bemannen", zegt Guy Evrard van de vakbond.

"We willen meer personeel om aanwezig te kunnen zijn in de stations."

bron : http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_mast ... ndex.shtml
Wover

Bericht door Wover »

jammer dat ze van de situatie van joe van holsbeeck gebruik maken om bepaalde dingen gedaan te krijgen.

Niet dat het geen feit is dat er te weinig personeel is natuurlijk, maar ze zeggen het toevallig wel nu...
Concurrent

Bericht door Concurrent »

Je moet maar eens testen.Onlangs kwam ik terug van CPS en moest ik een zijgang van brussel zuid goed doorniezen.Voor me liepen 2 man van security en toen ik niesde , vlogen ze bijna letterlijk door de muur van het verschieten!Moeten we dan van zulke mensen bang hebben als misdadiger ? :shock:
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

security is geen spoorwegpolitie laat dit verschil duidelijk zijn
HasheLTee

Bericht door HasheLTee »

Concurrent schreef:Je moet maar eens testen.Onlangs kwam ik terug van CPS en moest ik een zijgang van brussel zuid goed doorniezen.Voor me liepen 2 man van security en toen ik niesde , vlogen ze bijna letterlijk door de muur van het verschieten!Moeten we dan van zulke mensen bang hebben als misdadiger ? :shock:
Nuja, misschien heb je ook wel een angstaanjagend niesgeluid?
Dat in deze tijden van vogelgriep enzo... :wink:
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2627
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Bericht door trainfreak »

Concurrent schreef:Je moet maar eens testen.Onlangs kwam ik terug van CPS en moest ik een zijgang van brussel zuid goed doorniezen.Voor me liepen 2 man van security en toen ik niesde , vlogen ze bijna letterlijk door de muur van het verschieten!Moeten we dan van zulke mensen bang hebben als misdadiger ? :shock:
Dat moet ik eens proberen :D
paljas

Bericht door paljas »

Als ik zie van welk "formaat" de mannekes en vrouwkes van "securiteit" zijn.... Ik vind ze eerder lachwekkend. Kheb nog meer vertrouwen in mezelf dan in 2 van die individu's
Concurrent

Bericht door Concurrent »

Ja echt afschrikwekkend zijn ze nu wel niet he :P
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

security moet ni afschrikken, want da is niet uitnodigend voor mensen die hulp nodig hebben, ze moeten vooral aanspreekbaar zijn
Goya

Bericht door Goya »

Inderdaad, het moet geen knokploeg of een bende buitenwippers zijn. Eerder een soort "steward" die als aanspreekpunt kan dienen en ontradend werken op individuen met minder goede bedoelingen.
Plaats reactie