Het Generatiepact

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.

Voor of tegen het generatiepact?

Voor
11
38%
Voor, maar toch ...
6
21%
Tegen, maar toch ...
2
7%
Tegen
5
17%
Mij maakt het niet veel uit
5
17%
 
Totaal aantal stemmen: 29

groentje
Berichten: 7286
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Je wil ook niet altijd verstaan wat de andere wil zeggen, Vic. Je uitlating dat Shrek egoïstisch is, was ook een uitspraak die kant noch wal raakte, en duidelijk geen uitstaans had met de post van Shrek. Hij verduidelijkte om die reden ook zijn standpunt. Als je het dan zo draait, dat hij toch nog ongelijk moet krijgen, vind ik dat vooral niet correct van jouw kant.

e49memling, je hebt gelijk, dat je mensen die de 50/60/... (vul zelf in) gepasseerd zijn, niet noodzakelijk meer de meest onregelmatige uren moet laten kloppen in de stuurpost. Maar er zijn voldoende andere functies te creëren om hen een andere zinvolle job te geven.

De verantwoordelijkheid om ouderen aan het werk te houden, is zeker niet alleen de verantwoordelijkheid van die ouderen zelf, maar ook van de werkgevers.
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Allemaal hartelijk bedankt voor jullie uiteenlopende reacties op dit onderwerp! :wink: :P

Sommige meningen die hier geplaatst staan, zijn ook in mijn paper geplaatst, met bronvermelding naar http://www.hgbtf.net/forum 8) :wink: :P
Plaats reactie