waar nam ik deze foto? bij welk station... en op welke lijn

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5291
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

Bericht door overweg13 »

Het zal dan wel een industriële aansluiting zijn, en zoveel blijven er daar niet meer van over, vrees ik. Maar waar? Zedelgem, al dacht ik hier nog niet zo lang geleden gelezen te hebben dat die dicht was.
Met vriendelijke groet

overweg13
Bert

Bericht door Bert »

Aansluiting van Bombardier in Brugge?
Bert

Bericht door Bert »

overweg13 schreef:Het zal dan wel een industriële aansluiting zijn, en zoveel blijven er daar niet meer van over, vrees ik. Maar waar? Zedelgem, al dacht ik hier nog niet zo lang geleden gelezen te hebben dat die dicht was.
Ik heb nog nooit zoiets gezien in Zedelgem.
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Bert schreef:
overweg13 schreef:Het zal dan wel een industriële aansluiting zijn, en zoveel blijven er daar niet meer van over, vrees ik. Maar waar? Zedelgem, al dacht ik hier nog niet zo lang geleden gelezen te hebben dat die dicht was.
Ik heb nog nooit zoiets gezien in Zedelgem.
In Zedelgem staan er inderdaad alleen maar seinen van het normale Belgisch lichtseinstelsel! :wink:

P.S. De aansluiting van New Holland wordt wel niet meer bediend, maar ze is ook niet definitief gesloten! :wink: Heel uitzonderlijk kan het wel nog eens gebeuren dat er een treintje vertrekt! :wink:
TBbart

Bericht door TBbart »

Bert schreef:Aansluiting van Bombardier in Brugge?
inderdaad, vlak dernaast staan die 2 M2 voituren.
het sein lijkt zeer goed op een vanop de straat maar twas toch geen gemakkelijke quiz ook hé :D

dus Bert is de winnaar :wink: en hij krijgt ... niks :lol:
Pieter

Bericht door Pieter »

Hebde ook een wat uitgezoomde foto?
TBbart

Bericht door TBbart »

nope, achteraf gezien had ik dat beter gedaan... maar heb der wel van die M2 die er bijna naast staan...maar geen foto meer waar het sein op staat :wink:
Plaats reactie