Robland, land van mijn dromen

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Trainspotterke

Robland, land van mijn dromen

Bericht door Trainspotterke »

Voila, ik heb mij geregistreerd als Robiaan! :wink:
Dit is in het kader van het nieuwste tv-programma van Rob Vanoudenhove op VTM, iedere zondag om 20.45u! :wink:

Wie zich ook wil laten registreren als inwoner van Robland:
:arrow: http://www.robland.tv :wink:

Je krijgt dan (gratis) per post een pakketje toegestuurd dat jou Robiaanse identiteitskaart, de Robiaanse vlag en een aantal postkaarten bevat! Zeker doen, dus! :wink:
Concurrent

Bericht door Concurrent »

ja een plastic vlag , paspoort en 2 postkaarten :roll: ben ook Robiaan :oops:
Ben eens benieuwd wat we er nog allemaal gaan mee meemaken :P
1607

Bericht door 1607 »

VTM staat niet in mijn woordenboek. neen dank u ik ben vlaming en ben daar fier op. watch me on 11 juli. (the lion hemself) :lol: 8)
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22522
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

1607 schreef:VTM staat niet in mijn woordenboek. neen dank u ik ben vlaming en ben daar fier op. watch me on 11 juli. (the lion hemself) :lol: 8)
met of zonder klauwen :lol: :lol: :lol: 8) 8) 8)
1607

Bericht door 1607 »

spijtig genoeg zonder klauwen want ben een nagelbijterke. :? :roll:
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2627
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Bericht door trainfreak »

1607 schreef:spijtig genoeg zonder klauwen want ben een nagelbijterke. :? :roll:
You are not alone :wink:
Maar ik probeer te stoppen met nagelbijten :?

En ben ook geen VTM liefhebber!
1607

Bericht door 1607 »

waaaw een gelijke gevonden. 8)
morgen geen zin om 25 km te wandelen? :lol:
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22522
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

1607 schreef:waaaw een gelijke gevonden. 8)
morgen geen zin om 25 km te wandelen? :lol:
nee da kunnen zijn voetjes ni aan :lol: :lol: :lol:
Jonathan

Bericht door Jonathan »

1607 schreef:VTM staat niet in mijn woordenboek. neen dank u ik ben vlaming en ben daar fier op. watch me on 11 juli. (the lion hemself) :lol: 8)
Ik kijk ook nooit naar de VTM. Altijd met die reclame en die overdreven programma's met Limburgers.
Leve de VRT :D :D :D :!: :!: Rob was er ook beter gebleven.
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Helaas zit VTM en co niet op mijn DVB-T Antenne, heb enkel de kwaliteitszenders, één en canvas/ketnet met andere woorden!
TBSfn

Bericht door TBSfn »

De VTM zuigt...Nooit of te nimmer zal ik naar de VTM kijken.
Bijna alle programma's zijn er om mensen belachelijk te maken :?
Ok, die mensen dat eraan meedoen zijn ook niet van de slimsten, maar euh
is het echt nodig om overal mensen voor schut te zetten? :shock:

Trouwens, VTM is geen zender, das een reclamekanaal met af en toe eens
een tussendoortje (programma dus)...
Concurrent

Bericht door Concurrent »

Daarom dat het een commerciële zender is he...

Ik kijk ook meestal naar andere zenders , maar het beste vind ik momenteel NGC (National Geographic Channel) Daar leer je tenminste nog iets van bij!Dingen zoals big brother en de werf etc... dat interesseert me dus ook nie! :roll:
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

op ngc erger ik me soms ook wel aan de reclame hoor :roll: meestal kijk ik alleen het nieuws op 1 en voor de rest geen tv :P
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Ik ziehier al dat jullie de foute reden geven om eigenlijk niet te kijken naar Robland! :wink:

Ik vind de VTM ook een idiote zender, maar ik kijk er niet naartoe omdat het VTM is, gewoon omdat ik grote fan van Rob Vanoudenhove ben! :wink:
Zijn programma is even goed als al de vorige die hij op VRT gemaakt heeft. Dat ze klagen dat het programma geen hoge kijkcijfers haalt, is puur om het feit dat de mensen redeneren zoals jullie hierboven: "Alles wat op VTM gedraaid wordt is slecht!". Moest je dit programma, zonder ook maar iets er aan te veranderen, op VRT geplaatst hebben, zouden de kijkcijfers weer boven het miljoen gaan!

Moest ik van jullie zijn, ik zou toch eens kijken vanavond om 20.45u! :wink: Het is trouwens de eerste keer dat ik met veel plezier naar de reclames kijk, want Rob heeft er niets beters op gevonden dan zichzelf in iedere reclamespot te laten voorkomen! :lol: Hij heeft deels zelf nieuwe reclamespots gemaakt (voor Quick, bijvoorbeeld), in andere reclamespots heeft hij zijn eigen gewoon ingeplakt (zoals bij de reclame van "Sun".)! :lol:

P.S. Het forum op de site http://www.robland.tv is nog erger dan hier! :shock: Voor ieder bericht dat je daar leest, worden er vijf nieuwe gepost! :shock: :lol: Dat forum telt dan ook al meer dan 2500 leden!
5307
Berichten: 1078
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:52

Bericht door 5307 »

SIMPY.be schreef:Helaas zit VTM en co niet op mijn DVB-T Antenne, heb enkel de kwaliteitszenders, één en canvas/ketnet met andere woorden!
ketnet?????? :lol:
Plaats reactie