Robland, land van mijn dromen

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

break-driver schreef:
SIMPY.be schreef:Helaas zit VTM en co niet op mijn DVB-T Antenne, heb enkel de kwaliteitszenders, één en canvas/ketnet met andere woorden!
ketnet?????? :lol:
Hela, niets tegen Ketnet, hé! :P
Niets zo zalig dan wanneer ze het programma "Wacht eens even" draaiden! :lol:
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

We spreken het volgende af: enkel diegene die vanavond kijken naar Robland mogen hier nog kritiek geven! :twisted:
Frank
Berichten: 229
Lid geworden op: 31 jan 2006, 23:48

Bericht door Frank »

Trainspotterke schreef:Ik ziehier al dat jullie de foute reden geven om eigenlijk niet te kijken naar Robland! :wink:
Daar heb je (minstens deels) gelijk in. VTM heeft de zondagavond zo hard verwaarloosd, dat de kijker niet meer weet dat er nog programma's worden uitgezonden op zondag bij VTM. Tot enkele weken terug was het om 22 uur al gedaan en werd een goedkope TV-film geprogrammeerd.

Het programma op één zetten, zou zeker meer kijkers opleveren. Wat wel een teken aan de wand is, is dat de cijfers in dalende lijn gaan. De extra herhaling van de eerste uitzending kon maar 100 000 kijkers lokken, de tweede aflevering scoorde niet beter dan de eerste.

Zelf heb ik na de eerste aflevering afgehaakt. Ik vond er wat weinig vaart in zitten. De reclame was nog het leukst. :-)

Persoonlijk laat ik geen enkele zender links liggen. Niet dat ik veel TV kijk, maar in een maand tijd heb ik wel eens iets van elk kanaal gezien.
prahsharp
Berichten: 182
Lid geworden op: 31 jan 2006, 23:06

Bericht door prahsharp »

ik ben een gelukkig mens zonder TV, zou trouwens niet weten waar ik dat zou moeten stouwen op mijn kot :-)
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1216
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Bericht door Tim »

Ik heb de eerste aflevering van Robland gezien en het was mij al beu. Om eerlijk te zijn vind ik het maar een zwak programma, geef mij de zondagavond maar De Pappenheimers en Witse met als afsluiter Alles Kan Beter :wink:
Jonathan

Bericht door Jonathan »

[quote="Trainspotterke]"Wacht eens even"[quote]

W817 is het volgens Ketnet :wink: Anders kent niemand het.
Nonkelronnie

Bericht door Nonkelronnie »

Tim schreef:Ik heb de eerste aflevering van Robland gezien en het was mij al beu. Om eerlijk te zijn vind ik het maar een zwak programma, geef mij de zondagavond maar De Pappenheimers en Witse met als afsluiter Alles Kan Beter :wink:
en Studio1 (enkel voor de hilarische zin: "wat pinanty, hoe pinanty, waar pinanty? PINANTY IS PINANTY!!!!!"
Wover

Bericht door Wover »

of de zalige reclame "mannen presteren beter als er iemand kijkt, kijk dus naar studio 1 voor beter Belgisch voetbal" :lol:


Robland heb ik eens gekeken op aanraden van deze topic, maar het is mij tegengevallen, zoals verwacht, domme humor "haha je zit soms op louis toback zijn gezicht" :roll:
Plaats reactie