Nieuw verkeersbord

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Trainspotterke

Nieuw verkeersbord

Bericht door Trainspotterke »

Recent werd er hier in Loppem een nieuw verkeersbord geplaatst. Het stelt een man met blindegeleidestok voor, omdat er wat verder een verblijfcentrum voor blinden die nog eens mentaal gehandicapt zijn, is.
Bijlagen
SUC52515x.jpg
SUC52515x.jpg (57.1 KiB) 5131 keer bekeken
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Oja, wie dit verkeersbord eens wil komen bezichtigen, het is gesitueerd ter hoogte van Slagerij Johan, zichtbaar in de achtergrond! :P
paljas

Bericht door paljas »

...alwaar men het beste gekapt kan vinden uit de ganse regio.
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1216
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Bericht door Tim »

Trainspotterke schreef:Oja, wie dit verkeersbord eens wil komen bezichtigen, het is gesitueerd ter hoogte van Slagerij Johan, zichtbaar in de achtergrond! :P
Hoeveel gratis biefstukken heb je gekregen in ruil voor deze reclame? :lol:
1607

Bericht door 1607 »

normaal hangde er nog een hond aan die lijn maar denk dat den beenhouwer er iets mee gedaan heeft. :lol:
paljas

Bericht door paljas »

1607 schreef:normaal hangde er nog een hond aan die lijn maar denk dat den beenhouwer er iets mee gedaan heeft. :lol:
:lol: :lol:
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Tim schreef:
Trainspotterke schreef:Oja, wie dit verkeersbord eens wil komen bezichtigen, het is gesitueerd ter hoogte van Slagerij Johan, zichtbaar in de achtergrond! :P
Hoeveel gratis biefstukken heb je gekregen in ruil voor deze reclame? :lol:
Het was eigenlijk twee meter chipolata... :lol: :lol: :P
Nonkelronnie

Bericht door Nonkelronnie »

Trainspotterke schreef:
Tim schreef:
Trainspotterke schreef:Oja, wie dit verkeersbord eens wil komen bezichtigen, het is gesitueerd ter hoogte van Slagerij Johan, zichtbaar in de achtergrond! :P
Hoeveel gratis biefstukken heb je gekregen in ruil voor deze reclame? :lol:
Het was eigenlijk twee meter chipolata... :lol: :lol: :P
nu wel, ja
Concurrent

Bericht door Concurrent »

Afbeelding Is dit nu niet slim parkeren ? :roll:
Concurrent

Bericht door Concurrent »

Afbeelding Is dit nu niet slim parkeren ? :roll:
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22516
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Concurrent schreef:Afbeelding Is dit nu niet slim parkeren ? :roll:
ik vrees da je ergens een foutje gemaakte hebt
Wover

Bericht door Wover »

al opgelost, hoewel ik niet weet hoe, want ik heb ook altijd problemen met foto's van MSN groups te posten, aangezien die niet direct verwijzen naar de JPG zelf
Concurrent

Bericht door Concurrent »

Wover schreef:al opgelost, hoewel ik niet weet hoe, want ik heb ook altijd problemen met foto's van MSN groups te posten, aangezien die niet direct verwijzen naar de JPG zelf
Ik had het van msn ook pas door toen ik 'm poste.Heb m dan maar op m'n eigen server gezet...En door snel te zijn vergeten op edit te klikken :oops:
MaiKeg

Bericht door MaiKeg »

Wover schreef:al opgelost, hoewel ik niet weet hoe, want ik heb ook altijd problemen met foto's van MSN groups te posten, aangezien die niet direct verwijzen naar de JPG zelf
Hoi,

Valt op te lossen door alles na het .jpg-ding weg te doen, dus vanaf "?dc=467..." en de sterretjes te vervangen door '%2A'.

Geeft dus het volgende:

Code: Selecteer alles

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VQAAAOsX9dtpBYMVUBSUnoY!Lvqc40MierSuFjihMx!SK7!7HFUXUfXG%2A09ctYa7!GgAadgsVFW3AxGlsZ8EDI6rcFMh%2AyLnjMrZ1aPW7LoC6IIAZ5lCjXadrSNf5y28/PICT0016.JPG[/img]
Of in 't echt: Afbeelding Grtz,
Maikel
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Toch mooi fototje, maar voor uw parkeerproblemen op te lossen: Neem de trein
Plaats reactie