Supersize Me

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
260689
Berichten: 3354
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

e49memling schreef:Dan doe je ook niets verkeerd, het is alleen overdaad dat schaadt, genieten geeft je leven kwaliteit.

Einde preek, laat ons bidden :shock: :shock: :shock: :shock:
Inde naam vande vader, de zoon en de heilige geest AMEN 8) :lol:

moeder god......
wie doet derest ken et zelfs al nimeer :oops: :oops:
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

nicken schreef:Is de reden waarom je weinig van die hamburgertenten hebt hier,we zijn vervente frituurhangers en zullen dit blijven
als je zo'n hamburgers ziet in de reclame van de quick en mc'donalds lijkt het of het een superburger is,tot je hem krijgt,d'r is precies een camion over gereden :evil: .Geef mij maar de bicky dan.En ik eet dat met mate :D
Bij mijne frituur krijg ik ne kleine (een bak frieten wel te verstaan,ik ben marc dutroux niet hè) met moeite op :shock:
Inderdaad, hier in Brugge en omstreken heb je één Mac Donalds en drie Quicks! :P Er zijn tot mijn groot jolijt wel veel frietkoten! :D

Als ik van het station van Brugge naar Loppem fiets, zo'n 6 kilometer verderop, kom ik vier frietkoten tegen onderweg. :P (De Passage (jaja, heeft inderdaad iets met de spoorweg te maken, De Bos(b)rand (paar jaar terug eens in de fik gevlogen), de Exit 7 en de Speedy) :wink: :P
Bert

Bericht door Bert »

260689 schreef:
Schaap schreef:Wat mij uiteindenlijk voor altijd weggehouden heeft is het feit dat ik, 1m86, 64kg, €2 ofzo uitgeef aan een "Big Mac", je krijgt zo'n vodje "vlees" (of dat moet het toch voorstellen) waar je honger niet mee gestilt raakt. Hier bij het "lokale" frietkot heb je voor €2 een pak frieten waarmee je de helft van afrika kan voeden...
welk frietekot gade gij dan
ik ga meestal na de frietekot aant station ma ze zijn daar onbeschoft ze
Naar de 'kanibaal' om een 'jordi' :P
Lukas
Berichten: 1670
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:44
Locatie: Rotselaar L 35

Bericht door Lukas »

Hoi,

Wat is een "jordi" als ik vragen mag?
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Schaap
Site Admin
Berichten: 325
Lid geworden op: 31 jan 2006, 01:51
Locatie: Oostende
Contacteer:

Bericht door Schaap »

De haring... nu weg & is nu bij " Frituur 't Hazegras " (al paar jaar hoor), je krijgt nog altijd redenlijk veel, maar de "ostendsche leute" is er vanaf.

Vroeger (spreek nu wel over 8-10j) geleden kreeg je de frieten in een stuk "gazette" papier ;)

De kanibaal, allen daarheen: "En vo joen, broere?"
nicken

Bericht door nicken »

Schaap schreef:De haring... nu weg & is nu bij " Frituur 't Hazegras " (al paar jaar hoor), je krijgt nog altijd redenlijk veel, maar de "ostendsche leute" is er vanaf.

Vroeger (spreek nu wel over 8-10j) geleden kreeg je de frieten in een stuk "gazette" papier ;)

De kanibaal, allen daarheen: "En vo joen, broere?"
't Hazegras :D :D :shock: :shock:
Ja da ken ik diene sjieke villawijk daar :lol:
Vooral da straatje rechts van de post inslaan,en hopen dat je niet een raam op uwe kop krijgt :lol:

frituur kannibaal heb ik al van gehoord,draait diene uitbater daar geene metal :lol: ,gekend tot in het binnenland d'n dienen

@schaap : kwist ik nie dat hij van oostende waard,tof zeg :D
Schaap
Site Admin
Berichten: 325
Lid geworden op: 31 jan 2006, 01:51
Locatie: Oostende
Contacteer:

Bericht door Schaap »

Ja da ken ik diene sjieke villawijk daar :lol:
Tot in de DIEPSTE details? :lol:

Ja, ik ben geboren Oostendenaar ;)
"En kzien dr godverdomme preus op!"

Terug on-topic! De hamburgerkwestie!
5307
Berichten: 1078
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:52

Bericht door 5307 »

frituren doe ik graag, maar zelden!
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Bericht door Accelerat »

Meestal in Antwerpen: Frituur º1 (totdat die ook in de fik was gevlogen, ik liep er langs toen het gebeurde! :P ) en anders "De twee Vuistjes" (voor het laatst met Mike gezeten! :P ).
Beide fritkotten staan hoog aangeprezen in de "Antwerpen F.A.Q.", º1 voor zijn goede fritten, de twee vuistjes om zijn goede vleeswaren. :P
nicken

Bericht door nicken »

Schaap schreef:
Ja da ken ik diene sjieke villawijk daar :lol:
Tot in de DIEPSTE details? :lol:

Ja, ik ben geboren Oostendenaar ;)
"En kzien dr godverdomme preus op!"

Terug on-topic! De hamburgerkwestie!
fijn,ik heb er gewoond toen ik zeer klein was,en het ziet er naar uit,als het van ik en m'n vriendin afhangt dat we terug keren naar oostende :D
meestal de vrijdag ben ik daar in het clubhuis van OMS,en schaap vergeet niet te komen hè het eertse weekend van juni,zie in m'n onderschrift :wink:
en nu terug naar de hamburgers ja :D
Bert

Bericht door Bert »

nicken schreef:
Schaap schreef: De kanibaal, allen daarheen: "En vo joen, broere?"
frituur kannibaal heb ik al van gehoord,draait diene uitbater daar geene metal :lol: ,gekend tot in het binnenland d'n dienen
yep volledig juist. Dat is daar een geval apart :lol:
Je moet er zeker eens naar toe gaan, het is in een zijstraat van de welbekende langestraat. :wink:
Eén iets mag je zeker niet vragen en het is een bicky burger. Diegene die er al geweest zijn zullen wel weten waarom... :lol:

En een jordi (of hoe ge het ook moogt schrijven) is zijn alternatieve bicky burger, maar wel heel lekker. :P
groentje
Berichten: 7286
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

In Deinze heb je er wel een paar goede, die aan het zwembad, bijvoorbeeld, en aan het station zelfs 2.
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Bericht door Accelerat »

En wat Nederland betreft: Ga nóóít nederlandse stationsfriet eten! :P
Het eenige normale fritkot dat ik ken in nederland zit in het dorpje Teteringen, "Snackbar Gebr. Joosen" :P (sorry het moest er even uit! :P )
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

sncf-sncb schreef:En wat Nederland betreft: Ga nóóít nederlandse stationsfriet eten! :P
Het eenige normale fritkot dat ik ken in nederland zit in het dorpje Teteringen, "Snackbar Gebr. Joosen" :P (sorry het moest er even uit! :P )
Jah, een "bakje patat" moet ik ook niet hebben, hier! :P

Geef mij maar "een grooten mee stovers"! :P
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Trainspotterke schreef:
sncf-sncb schreef:En wat Nederland betreft: Ga nóóít nederlandse stationsfriet eten! :P
Het eenige normale fritkot dat ik ken in nederland zit in het dorpje Teteringen, "Snackbar Gebr. Joosen" :P (sorry het moest er even uit! :P )
Jah, een "bakje patat" moet ik ook niet hebben! :P

Geef mij maar "een grooten mee stovers"! :P
Plaats reactie