Gratis knipselkrant spoorwegen

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
FLV-FGSP
Berichten: 1886
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:36
Locatie: Leuven

Re: Gratis knipselkrant spoorwegen

Bericht door FLV-FGSP »

Jammer, erg jammer - toch bedankt om het even door te geven.
jan_olieslagers
Berichten: 3512
Lid geworden op: 22 nov 2008, 19:00
Locatie: Ansião (PT)

Re: Gratis knipselkrant spoorwegen

Bericht door jan_olieslagers »

Dat was toch de samenvatting van alles wat men in de kranten kon vinden over NMBS/Infrabel? Ik heb de beste (enkel professionele!) herinneringen aan de dame die die dienst leidde, ze zal intussen ook al wel het huis verlaten hebben zou ik denken.

Als mijn herinnering klopt dan zaten ze op -1 aan de kant Onderwijsstraat. Ze hadden toentertijd (+/- 2005) een Sun-450 server https://en.wikipedia.org/wiki/Sun_Enter ... se_450.JPG, een bakbeest van belang, nauwelijks te tillen met drie stevige knapen, en op een keer kwam er een oekaze dat alle servers voortaan in datacentres zouden staan - toen een heel nieuw begrip! - en niemand kon uitleggen waarom eigenlijk... Ik heb die server dan toch maar verhuisd (met fysieke steun van de collega's, uiteraard), omdat het nu eenmaal moest.

Ik snap overigens niet waarom de toegang tot deze applicatie beperkt moest worden, al wat er te lezen is komt uit de media en is dus aldaar evenzeer terug te vinden. Zo was het toch, toentertijd, maar er kan natuurlijk veel veranderd zijn. Of het daarmee ook verbeterd is..?
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
groentje
Berichten: 7273
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: Gratis knipselkrant spoorwegen

Bericht door groentje »

Gokje: elke keer het artikel gelezen wordt, moeten er auteursrechten betaald worden? Ik geloof dat dat ook het geval is voor de elektronische versie van de krant in de bibliotheek is...
Plaats reactie