Wie helpt mij??

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Concurrent

Wie helpt mij??

Bericht door Concurrent »

-*-
Laatst gewijzigd door Concurrent op 07 sep 2006, 13:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Nonkelronnie

Bericht door Nonkelronnie »

Ik versta je vraag niet goed, ofwel klopt je link niet
In dat topic komen toch geen namen voor?
Of je zou al Dillen of LeJeune moeten noemen
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22577
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

begrijp ook ni 100% wat het probleem is :(
5307
Berichten: 1078
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:52

Bericht door 5307 »

ik vrees u dan ook niet zo direct te kunnen helpen
:oops:
loc 657

Bericht door loc 657 »

Misschien een grapje van de betreffende collega :?:
prahsharp
Berichten: 182
Lid geworden op: 31 jan 2006, 23:06

Bericht door prahsharp »

eurmm ... er staat zelfs geen concurrent in de gebruikerslijst .... :?:
Bert

Bericht door Bert »

Als ik op de link klik krijg ik: dit onderwerp bestaat niet

Ik versta het dus ook niet ze :?
MaiKeg

Bericht door MaiKeg »

Al iemand aan gedacht dat Concurrent misschien al geholpen ís? :D
Nonkelronnie

Bericht door Nonkelronnie »

misschien dat hij dit dan hier effe vermeldt.
Wij blijven zoeken wat er aan de hand is tot we het teken krijgen om te stoppen
Concurrent

Bericht door Concurrent »

Heren omdat ik geen fratsen meer zou aanvangen, bij deze alle bezwarende dingen van DLC van dit forum gehaald.Ik zou graag terug gaan werken , zonder problemen aan m'n hoofd, schijnt heb ik al ergens een vijand , die zich als mij uitgeeft,waarom weet ik niet!
Miljaarde

Bericht door Miljaarde »

Is dit niet wat drastisch Concurrent? Enfin, ik hoop dat het opgelost geraakt...
Concurrent

Bericht door Concurrent »

Aan sommige , bedankt voor de steun .Ik heb een beetje last gehad van één of andere pipo die op het internet mijn naam gebruikte...En dat Topic op het Forum is inderdaad verwijdert.

En ik heb aangaande het HGBT-forum een aanmaning gehad van de baas, en reeds m'n ontslag gekregen :cry:

Dus ik heb het effe laten rusten en heb er mij bij neergelegd dat ik m'n ontslag gekregen heb.Het had nog ook nog een andere reden,maar die had ook totaal niets met het werk te maken , want ik deed het heel graag,deed altijd m'n werk etc...Ik heb een vermoeden dat het een v/d collega's is geweest die een eigen verhaaltje heeft gemaakt van hetgeen ik tegen hem had gezegd!

Swat , m'n nicknaam slaat nu totaal op niets meer :oops: Ik hoop nu een nieuwe start te nemen, DLC ter zijde gelaten want ben zeker niet boos op de firma!

Ik ga zo stil aan ook eens beginnen met treinen te spotten , een nieuwe hobby,want ik deed het treinbestuurder te graag om er mij nu bij neer te leggen.Hopen dat ik kans maak bij de NMBS... :oops:

Dus vergeef me aub , deze discussies over DLC enzoverder... :oops: :roll:
nicken

Bericht door nicken »

Concurrent schreef:Aan sommige , bedankt voor de steun .Ik heb een beetje last gehad van één of andere pipo die op het internet mijn naam gebruikte...En dat Topic op het Forum is inderdaad verwijdert.

En ik heb aangaande het HGBT-forum een aanmaning gehad van de baas, en reeds m'n ontslag gekregen :cry:

Dus ik heb het effe laten rusten en heb er mij bij neergelegd dat ik m'n ontslag gekregen heb.Het had nog ook nog een andere reden,maar die had ook totaal niets met het werk te maken , want ik deed het heel graag,deed altijd m'n werk etc...Ik heb een vermoeden dat het een v/d collega's is geweest die een eigen verhaaltje heeft gemaakt van hetgeen ik tegen hem had gezegd!

Swat , m'n nicknaam slaat nu totaal op niets meer :oops: Ik hoop nu een nieuwe start te nemen, DLC ter zijde gelaten want ben zeker niet boos op de firma!

Ik ga zo stil aan ook eens beginnen met treinen te spotten , een nieuwe hobby,want ik deed het treinbestuurder te graag om er mij nu bij neer te leggen.Hopen dat ik kans maak bij de NMBS... :oops:

Dus vergeef me aub , deze discussies over DLC enzoverder... :oops: :roll:
Veel succes hè maat!!!!
Concurrent

Bericht door Concurrent »

Merci,Ik heb de boel soms op stelten gezet hier :oops: was zeker niet de bedoeling,maar de spoormicroob heb ik zeker te pakken gekregen :oops:
MaiKeg

Bericht door MaiKeg »

Oei, dat is niet al te best...

Toch veel succes toegewenst in de verdere toekomst!
Plaats reactie