En? Wat doet ge dees weekend?

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Bastiaan

Bericht door Bastiaan »

Nou, zondag schijnen er allemaal speciale dingen te gaan gebeuren. Zo gaan er Plan U's rijden op de Maaslijn, RandstadRail voertuigen gaan de A32-trams vervangen op de lijn Gouda - Alphen a/d Rijn en de A32-trams zouden op hun beurt weer proefritten gaan maken op Amersfoort - Ede-Wageningen. Daarnaast zou er nog een promotierit zijn van de eerste twee gereviseerde Koplopers, van Utrecht naar Groningen.
Dus ik ga daar zondag allemaal even langs om te kijken :)
SteC
Berichten: 303
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:14
Locatie: Oostende/Baden-Württemberg

Bericht door SteC »

Mijn ervaring is idd dat er wat grapjes over en weer gemaakt worden, maar dat het allemaal niet slecht bedoeld is.
Ik ga komend weekend proberen om wat aan sterrenkunde te gaan doen. Hopen dat dit mooie weer blijft hangen.
paljas

Bericht door paljas »

Mijn weekend is nu reeds bezig sinds maandag tot nu zaterdag (feestje 1-jaar van mn neefje) en zondag werken op L25 voor vernieuwing bovenleiding. Tussen FVV en FBN geen verkeer mogelijk van vrijdagavond tot maandagmorgen. Dus zal er daar niet te veel te spotten zijn... :wink:
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Bericht door Accelerat »

Nou mijn weekend begint al vroeg, donderdag.
Dus voor mij:
Donderdag: Wat uitrusten en wat spotten.
Vrijdag: Een vriend komt, smiddags flink wat spotten en nog een bezoekje aan Oosterhout brengen.
Zaterdag: Met de trein naar Luik en Aachen.
Zondag: Paasbrunch
Maandag: Niks doen/huiswerk.
paljas

Bericht door paljas »

Vanavond gezellig chillen met wat bier enzo "chez moi" en morgenavond feesten gelijk de beesten in "de versteende nacht" te Bruhhe City. Zondag uitkateren.... :cry: Maar maandagnacht weer fris en monter gaan arbeiden...
Plaats reactie