Andere hobby's?

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

Ik doe aan zweefvliegen (http://www.dac.be) speel trompet in de harmonie van tremelo en zit ook veel achter men pc te gamen (battlefield 2 en medal of honor vooral :P )
HasheLTee

Bericht door HasheLTee »

Shrek schreef: en medal of honor vooral :P )
Awel zie, nog efkes en we kunnen een clan oprichten... :D
Speedy
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 feb 2006, 00:11
Locatie: FR

Bericht door Speedy »

Vooral sport:
squash, volley, badminton,..
En ook pool en snooker maar da laatste is toch al tijdje geleden..
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

HasheLTee schreef:
Shrek schreef: en medal of honor vooral :P )
Awel zie, nog efkes en we kunnen een clan oprichten... :D
wie weet ja :wink:
janjozef

Bericht door janjozef »

andere hobby is reizen, verder dus modeltreinen de rest van de tijd verdeel ik tussen mijn vrouw en mijn werk

Jan
Sara Raats
Berichten: 57
Lid geworden op: 17 apr 2006, 21:50
Locatie: HSL 4

Bericht door Sara Raats »

ik heb niet zoveel hobby's maar m'n grootste hobby is slapen
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

iedereen slaapt wel graag denk ik :D
Wimpie

Bericht door Wimpie »

ik, heb ook nog vele andeere hobby's zoals:

-KAJ
-Het Vlaamse Kruis
-Het rode Kruis
-Brandweer
-Scouts
-En natuurlijk eens goe weg gaan me vrienden
Schaap
Site Admin
Berichten: 327
Lid geworden op: 31 jan 2006, 01:51
Locatie: Oostende
Contacteer:

Bericht door Schaap »

Doeme, ik ben mijzelf vergeten toe te voegen.

Wat ik doe?
- Favoriete bezigheid is werken aan brommertjes, het rijplezier is er natuurlijk ook een deel van, maar toch.
Wat ik al bereikt heb in het jaar en half dat ik hiermee bezig ben:
* Honda Amigo (1974), herspoten, verchroomd, motor gereviseerd en vooral veel tijd & liefde:
http://2kxhost.com/dax/amigo.jpg
* Honda Dax (1976), herspoten, chroom, bandjes, nieuw honda motortje, veeeeeel nieuwe stukjes & een dikke portie tijd & geld..
http://2kxhost.com/dax/Dax-15-03-06-001.jpg
Helaas zal de vorige toch de deur uitmoeten (doe een bod ;)) aangezien ik een motoprojectje wil beginnen.

- Computer:
Hosting, vroeger meer "professioneel" dan nu, wegens tijdstekort.
Nu vooral computer voor communicatie & online games zoals CS : S.
prahsharp
Berichten: 182
Lid geworden op: 31 jan 2006, 23:06

Bericht door prahsharp »

Echt treinspotten doe ik niet, wel het technische, planmatige en organisatorische van het geheel boeit me.

Mijn eigenlijke passie is reizen. ik probeer per jaar toch n 2 "grote" reizen (1 binnen en 1 buiten europa) te doen, naast een skireis, en ettelijke (verlengde) weekendjes. Zover de financien dat toestaan uiteraard. Dit jaar Ben ik al een week Polen, een week skien in frankrijk, midweek straatsburg, weekend Berlijn en 2 dagen luwemburg gedaan. Volgend weekend trek ik naar Trier. Tijdens de grote vakantie (ben nog student) wordt het waarschijnlijk Oekraïne, hoewel ik nog twijfel om eventueel naar Israel te gaan.

Ik studeer voor mijnbouwkundig ingenieur. Alle "oude/zware" industrieen boeien mij, met in het bijzonder de staalindustrie. In die zin hou ik me dan ook bezig met verlaten fabrieken te fotograferen (Urban exploring, urbex).

Verder loop ik quasi iedere dag, lees ik veel liefst in de oorspronkelijke taal (Engels, Frans) (maar geen 10.000 blz, tenzij ik mijn cursussen mag meerekenen :? )
TBbart

Bericht door TBbart »

Schaap schreef: * Honda Dax (1976), herspoten, chroom, bandjes, nieuw honda motortje, veeeeeel nieuwe stukjes & een dikke portie tijd & geld..
http://2kxhost.com/dax/Dax-15-03-06-001.jpg
Helaas zal de vorige toch de deur uitmoeten (doe een bod ;)) aangezien ik een motoprojectje wil beginnen.
zou wel willen, zo een viertakt vind ik echt wijs zeker een dax... maar k'mag geen brommer van mijn ouders :cry:
Dieter

Bericht door Dieter »

Pas er maar mee op, 4takt is een virus!!! :lol:
Ben er zelf door gebeten.
Nu ietsje minder omdat de auto erbij is gekomen en ik daar vaak onder lig. Ik ben dan ook autotechnieker voor iets, maar als ik niets tedoen heb kruip ik soms rustig de garage in en daar kan ik me dan toch weer enkele uurtjes bezighouden met sleutelen.
Enja voor de rest behoren slapen, bij het vriendinnetje zijn, men bonsai boompjes en men treintjes tot men andere hobby's

mvg Dieter.
yordiman

Bericht door yordiman »

ik ook gamen vind ik ook wel leuk vooral train simulators

Groetjes Yordiman
5307
Berichten: 1078
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:52

Bericht door 5307 »

ik heb als hobby's fotografie, zowel trein als evenementen, als voetbal...

mij zie je soms op de voetbalmatchen van R.C.Lens (noord frankrijk)

ik kan ook geen 1 dag zonder muziek :oops: , ik speel namelijk in een muziekgroepje

en modelbouw is ook wel iets waar ik mee bezig ben :wink:
RhB

Bericht door RhB »

Hoi,
Ik teken veel en graag (zie onderschrift).
Fotografie, voornamelijk landschapfotografie en de bloemekes en de biekes (zie onderschrift voor kleine selectie)
Iets doen zonder muziek te beluisteren, dat kan ik niet. De muziekkeuze gaat van renaisance over blues, wereldmuziek tot hard-rock.
Verder wandelen en wandelingen uitstippelen, voor eer wandelclub "Den Engel" en voor een organisatie voor alleesnstaande "'t kan weer". Meewerken bij Natuurpunt Velpe-Mene, kern Tienen, gidsen, werkdagen in de natuurgebieden.
Voorts wandelen met de honden van het dierenasiel, want waar ik woon kan ik geen hond houden.
Wat tokkelen op het computerklavier.
Voorts ben ik een stripfreak
Plaats reactie