Den meettrein

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
SIMPY.be

Den meettrein

Bericht door SIMPY.be »

net gepasseerd te Kortrijk:
2313 + I6bc + I11 B- telecom meetrijtuig + I6bc + 2363
ik was te traag om mijn foto-toestel te pakken, maar keert hij terug (ik denk bv aan eerst een uurtje op L69 en dan terug?!
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

UPDATE:
hij is nog es gepasseerd, en is oftewel naar L69 ofwel naar L66 ...
Ik heb er snel een foto kunnen van schieten, maar de omstandigheden zijn niet ideaal hé...
Gast

Bericht door Gast »

Afbeelding
Gast

Bericht door Gast »

die foto lijkt me iets om te zeggen "wat ruist daar door het struikgewas?"
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

swat, wat ik me afvraag, waarom komt hij voor in telkens een andere samenstelling?! De ene keer met I5-en, de andere keer met M4-en, en nu met I6bc!
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Hij is dus 9/10 kansen naar L69 geweest, want hij is terug gepasseerd!!! Nu een filmpje ervan!!! Maar dat is voor straks...
I5Jumper

Bericht door I5Jumper »

Super jammer vant forum :(:(

@ picture, duidelijk in de vlucht genomen :) maar tis vree tof:)
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

beloofd is beloofd!
aub: http://files.simpy.be/meettrein.mpg
Wover

Bericht door Wover »

SIMPY.be schreef:beloofd is beloofd!
aub: http://files.simpy.be/meettrein.mpg
het weigert precies te spelen, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk (misschien een codec die ik nog niet geïnstalleerd heb?)
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Het is de MPEG2 codec dat ik heb gebruikt...
Bij mij speelt hij af!
I5jumper

Bericht door I5jumper »

TENKS Simpy!!! zalig filmke
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1219
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Bericht door Tim »

SIMPY.be schreef:swat, wat ik me afvraag, waarom komt hij voor in telkens een andere samenstelling?! De ene keer met I5-en, de andere keer met M4-en, en nu met I6bc!
I5'en en I6Bc kunnen ze missen want die rijden anders toch (bijna) niet, en zo worden ze nog eens gebruikt :wink:
Greg

Bericht door Greg »

Bah, feitelijk, kan je daar toch gewoon ook P treinen mee rijden als je de zetels niet in bed omtoverd, in een I6 zit je toch ook met een 6 zetels kotje.
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1219
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Bericht door Tim »

Op Liers-Gouvy hebben ze eens I5'en ingezet, maar blijkbaar zonder het gewenste succes want na een week waren het terug I6/I10.
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Tim schreef:Op Liers-Gouvy hebben ze eens I5'en ingezet, maar blijkbaar zonder het gewenste succes want na een week waren het terug I6/I10.
Ahzo, maar die deuren van een I5, zijn die eigenlijk automatisch? Ik heb eigenlijk nog nooit een I5 in actie gezien :(. Eigenlijk kunnen ze toch perfect I5'en gebruiken voor P's.
Plaats reactie