Werken bij DLC
Werken bij DLC
Kan er mij iemand vertellen hoe het er op dit moment bij DLC aan toe gaat? Hoe het vroeger was moet ik ni weten. Hoelang op voorhand kent ge uw uren? Moet ge veel overnachtingen doen per week/maand? En alles wat ge nog kwijt wilt.
-
- Berichten: 2573
- Lid geworden op: 03 sep 2007, 16:15
- Locatie: Calais (France)
Beste,
Je kunt toch moeilijk de 120 topics herbekijken als op DLC gaat zoeken. velen maken er hun bed toch niet bij ,laten we het plezant houden, te communiceren ipv aan regelverij typisch Belgisch dacht ik.
Het forum is goed ,maar ver nog iets anders in het leven.
Zijn vraag kan een nieuw leven blazen in al een oude ondergestoft onderwerp ,nu topic genaamd.
Je kunt toch moeilijk de 120 topics herbekijken als op DLC gaat zoeken. velen maken er hun bed toch niet bij ,laten we het plezant houden, te communiceren ipv aan regelverij typisch Belgisch dacht ik.
Het forum is goed ,maar ver nog iets anders in het leven.
Zijn vraag kan een nieuw leven blazen in al een oude ondergestoft onderwerp ,nu topic genaamd.
Ik raad dlc ten strengste af, als ze zin hebben u buiten te smijten doen ze het gewoon, je kan er niks tegen doen, je moet enorm vele uren kloppen en constant vallen ze je lastig voor xtra diensten, soms twee overnachtingen na mekaar wat in het regelement staat dat dat niet mag.
En nog zoveel dingen. Je hebt alleen maar diesels, je krijgt er barstende koppijn van. En ze zijn zo vervuilend als iets.
En nog zoveel dingen. Je hebt alleen maar diesels, je krijgt er barstende koppijn van. En ze zijn zo vervuilend als iets.
-
- Berichten: 2573
- Lid geworden op: 03 sep 2007, 16:15
- Locatie: Calais (France)
Maar wat zijn nu de wezenlijke verschillen tussen beide?
Welke zijn de verschillen in de verloning?
Worden overuren betaald?
Welke zijn de condities van de uitslaap? Hotel en niet zoals vroeger bij de NMBS in een barak met een houtenwand tussen 2 veldbedjes zoals in Adinkerke of boven een stinkend atelier zoals Antwerpen Dam.
Ik denk niet dat hun diesels veel slechter zijn dan de vroegere 62/60/59?
Is de aanwervingprocedure korter en efficienter?
Welke zijn de verschillen in de verloning?
Worden overuren betaald?
Welke zijn de condities van de uitslaap? Hotel en niet zoals vroeger bij de NMBS in een barak met een houtenwand tussen 2 veldbedjes zoals in Adinkerke of boven een stinkend atelier zoals Antwerpen Dam.
Ik denk niet dat hun diesels veel slechter zijn dan de vroegere 62/60/59?
Is de aanwervingprocedure korter en efficienter?
-
- Berichten: 2573
- Lid geworden op: 03 sep 2007, 16:15
- Locatie: Calais (France)
Dat weet ik dat er geen enkele depot er meer op voorzien is.
Zelfs vroeger met een uitslaap op hotel had de NMBS bestuurders de slechtste kamers . Zoals hotel l'univers in LUIK,
Maar wat ik wilde zeggen is als de uitslaap gebeurt in correcte omstandigheden zoals de Franse treinbestuurders in "foyers", echte mooie hotels voor spoorwegarbeiders en ook door hen (SNCF) onderhouden, is het al minder erg.
Als ook nog de vergoeding/premies OK is ,zie ik niet goed het negatieve ervan in. Bij de SNCF slapen de bestuurders ook gemiddeld 2X per week uit.
Maar vroeger rond 1985 zijn de uislapen bij de NMBS afgeschaft denk ik.Het was toch altijd miserie...
Zelfs vroeger met een uitslaap op hotel had de NMBS bestuurders de slechtste kamers . Zoals hotel l'univers in LUIK,
Maar wat ik wilde zeggen is als de uitslaap gebeurt in correcte omstandigheden zoals de Franse treinbestuurders in "foyers", echte mooie hotels voor spoorwegarbeiders en ook door hen (SNCF) onderhouden, is het al minder erg.
Als ook nog de vergoeding/premies OK is ,zie ik niet goed het negatieve ervan in. Bij de SNCF slapen de bestuurders ook gemiddeld 2X per week uit.
Maar vroeger rond 1985 zijn de uislapen bij de NMBS afgeschaft denk ik.Het was toch altijd miserie...
toen ik van de infodag kwam bij de NMBS reed ik mee met iemand die bij DLC werkte, hij vertelde me dat ja van gentbrugge naar duitsland moest en terug. Als dat gedaan was kon je zelf gaan rangeren en alle wagons zelf aankopellen door weer en wind.
En dat die hoofdpijn kreeg als je met die diesels moest optrekken, dat ze z'n ontzettend lawaai maken.
En dat die hoofdpijn kreeg als je met die diesels moest optrekken, dat ze z'n ontzettend lawaai maken.