Pieter schreef:Ik zou gaan voor L 25/27 + L12, zodat ik zoveel naar mijn vriendin kan gaan als ik wil, met privedienst, af en toe moet tussenstop in de centraal voor paar kiekjes te trekken. (Voor privedienst de I11+ bijpassende 13)
Ofwel voor de HSL Brussel - Leuven - Luik - Aaken, en daarvoor enkel nog ICE's gebruiken en de Thalys daar afschaffen!
Voor de Lijn 12 zoek je maar een samenwerkingsverband met de desbetreffende eigenaar: Ik LoL
L58, aangezien die hier het dichtst ligt En zou in Evergem de halte terug openen, en toegankelijk maken voor rolstoelen (dan zijn die ook weer tevreden )
Ongetwijfeld zou ik de lijn 163 Gouvy - Bastogne - Libramont kopen. Ik zou er een goed gestoffeerde reizigersdienst op inrichten, en vanuit Bastogne met een uitgebreid expressnet voor bussen beginnen, zodat ik de hele regio hoogwaardig opnebaar vervoer kan aanbieden.
En als hobby zou ik ook nog lijn 106 Tubize - Ecaussinnes kopen om er historisch museummaterieel op te laten rijden, in combinatie met een uitgebreid wandelnet in de streek én bezoeken aan het hellend vlak vna Ronquières.
Pieter schreef:Ik zou gaan voor L 25/27 + L12, zodat ik zoveel naar mijn vriendin kan gaan als ik wil, met privedienst, af en toe moet tussenstop in de centraal voor paar kiekjes te trekken. (Voor privedienst de I11+ bijpassende 13)
Ofwel voor de HSL Brussel - Leuven - Luik - Aaken, en daarvoor enkel nog ICE's gebruiken en de Thalys daar afschaffen!
Voor de Lijn 12 zoek je maar een samenwerkingsverband met de desbetreffende eigenaar: Ik LoL
Ok, ik zoek vooral parkeerplaats op de uitwijkzone in kapellen, kan dit geregeld worden
Ahja, als jullie beginnen met prive-vervoer, dan wil ik een I11A met 2 18en om mij dagelijks te voeren tot Gent.
Savonds dan een M6 met 2 13en.
en elke vrijdag een I11A met 2 locs reeks 204.
en dan de vrijdagavond als afsluiter een ritje vooraan in mijn 2 13en
edit: IK WAS DE REEKS 18 VERGETEN,shame on me
Laatst gewijzigd door Nonkelronnie op 15 sep 2006, 10:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Maar aangezien ik dieselfreak ben...
L58+L122 dan toch maar en er alle dieselreeksen laten oprijden met M2's ofzo
Geraardsbergen-Eeklo
Iemand die mede-eigenaar wil worden???
trainfreak schreef:L2 en alle IC's terug met de 18 laten rijden
Maar aangezien ik dieselfreak ben...
L58+L122 dan toch maar en er alle dieselreeksen laten oprijden met M2's ofzo
Geraardsbergen-Eeklo
Iemand die mede-eigenaar wil worden???
Schrijf mij maar op, trek maar door naar Maldegem...
Niks voor mij, geef mij maar een volledig nieuwe lijn, of lang geleden opgebroken. En dan nu terug laten rijden op plaatsen waar dat rendabel is. Aalst-Dendermonde, bijvoorbeeld. Of Dendermonde-Puurs (weg met SDP ). Ook zou ik een bochtje bestellen om met goederen uit Antwerpen en Mechelen de lijn naar Eeklo op te kunnen, en die lijn terug doortrekken naar Brugge. En voelt er niemand voor een nieuwe lijn tussen Brussel en Antwerpen? Misschien niet meteen de mooiste omgeving, maar wel een groot economisch potentieel...
Een lijn zou ik wel willen overnemen: Gent-Terneuzen. Om er met lightrail over te gaan rijden, Lintjes of Talent.
trainfreak schreef:L2 en alle IC's terug met de 18 laten rijden
Maar aangezien ik dieselfreak ben...
L58+L122 dan toch maar en er alle dieselreeksen laten oprijden met M2's ofzo
Geraardsbergen-Eeklo
Iemand die mede-eigenaar wil worden???
Schrijf mij maar op, trek maar door naar Maldegem...
ik zij het een aantal gesprekken terug dat ik ook wel aan L122 wil zitten dus ik doe mee
Pieter schreef:Ik zou gaan voor L 25/27 + L12, zodat ik zoveel naar mijn vriendin kan gaan als ik wil, met privedienst, af en toe moet tussenstop in de centraal voor paar kiekjes te trekken. (Voor privedienst de I11+ bijpassende 13)
Ofwel voor de HSL Brussel - Leuven - Luik - Aaken, en daarvoor enkel nog ICE's gebruiken en de Thalys daar afschaffen!
Voor de Lijn 12 zoek je maar een samenwerkingsverband met de desbetreffende eigenaar: Ik LoL
Ok, ik zoek vooral parkeerplaats op de uitwijkzone in kapellen, kan dit geregeld worden
Hmm, kan geregeld worden, maar wel tegen een vriendenprijsje he 'Ahja, vergeet niet dat ik mijn vrouw en kindjes in het ziekenhuis heb liggen'
Aarschot-Herentals heeft enkele prachtige plekken, daar zou ik dan een trek-duw samenstelling 62+M2 laten rijden de mogen ze er 1 keer per week de trein neerpelt-leuven met 41'ers laten passeren, als ze maar genoeg betalen
Laatst gewijzigd door Shrek op 15 sep 2006, 18:17, 1 keer totaal gewijzigd.
voor mij de lijn 83 van Kortrijk naar Zwevegem en dan door naar Avelgem en Dottenijs. Niet om treinen op te laten rijden, maar wel om wagons te laten voorttrekkn door ossen... of door bureaucraten uit de Frankrijkstraat