Andere hobby's?

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22549
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

en hoe doet een student dat? met het zakgeld da hij van papa krijgt ?
NSNMBS

Bericht door NSNMBS »

bij-baantje..
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22549
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

ha zo en da bijbaantje is een hobby'? (terug on topic :-))
NSNMBS

Bericht door NSNMBS »

idd terug on topic

@ steven en andere nieuwschierige die wat te vragen hebben mail me maar ofzo he ..
(vandaag toch nie veel meer te doen)

Maarja nu dus echt terug on topic!! :oops:

Ik vind btw sommige opera muziek ook wel leuk :)
peter74

Bericht door peter74 »

Als je naar Oostenrijk wil gaan, zou ik (als ik van jou was) het Zillertal kiezen. Daar heb je ALLES wat je maar kan wensen. In de zomer meestal mooi weer en ondanks 25° in de dalen, kan je in Hintertux toch in de sneeuw lopen (meer dan 3000 meter).
Je hebt er de Zillertal-bahn (nog altijd met een stoomlok en diesels) en aan het begin van het dal heb je de breoemde Arlberg-bahn, met veel afwisseling in loks en treinen, en prachtige foto-standpunten.
Hart wwat kan je meer wensen.
Peter
el_barto

Bericht door el_barto »

Snooker
pc & games
MTB
Jonah

Bericht door Jonah »

koken
pool
film
games
squash
Wout

Bericht door Wout »

Met de moto rijden en zoals sommige andere forumleden af en toe "off topic" gaan. :twisted: :twisted:
HasheLTee

Bericht door HasheLTee »

snooker, multiplayer gamen via net (een medal of honor adept, hmm misschien kunnen we wel een hgbtf-clan oprichten) en britse comedy reeksen zoals bottom, the young ones...
Greg

Bericht door Greg »

HasheLTee schreef:multiplayer gamen via net (een medal of honor adept, hmm misschien kunnen we wel een hgbtf-clan oprichten)
Ah jammer, heb dat spel niet, speel in multiplay op Call of Duty 1 en 2 & Soldier Of Fortune 2. :P
Wouter DH

Bericht door Wouter DH »

Hallo,

Net zoals zovele anderen hou ik ook nog van de volgende dingen:

* lezen: ik haal toch wel een 5000 à 6000 blz. per jaar, van allerhande genres
* wandelen en fietsen doe ik ook (het aantal km. tel ik wel niet op hoor :roll: )
* muziek spelen en luisteren naar muziek: ik speel klarinet
* op vakantie gaan: dat mag wat meer gebeuren van mij, maar ja...
* papiermodelbouw: ik weet dat dat in de categorie modelbouw zit, maar dit is uitsluitend met papier. Zo heb ik het volgende al geknutseld: Burg Neuschwanstein, Burg Eltz, Wartburg, de kathedraal van Moskou, een zeilboot, een tram uit Brussel, en momenteel ben ik bezig aan een vliegtuig van de Oostenrijkse luchtvaart. Meerdere projecten staan nog op stapel.

Groetjes,

Wouter
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5295
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

Bericht door overweg13 »

Ah, De DH Bros zijn compleet!

Vic
Met vriendelijke groet

overweg13
groentje
Berichten: 7294
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Internetfora :oops:
Verenigingsleven. Ik ben enkele jaren studentenvertegenwoordiger geweest, en mis het engagement een beetje. Niet-treingerelateerd wil ik actief lid worden van het Davidsfonds en de Fietserbond. Ik ben lid van een politieke partij (ik weet, een beetje in tegenspraak met mijn onderschrift), en misschien doe ik daar wel wat meer mee, de komende jaren. Maar wees gerust, ik zal niet gauw premier worden :lol: .
En verder lees ik graag, vooral kranten, reisverhalen, en een occasionele roman, maar toch vooral non-fictie.
Ik zou nog graag wat talen bijleren, o.a. Esperanto, maar je ziet, met wat ik hierboven al allemaal heb opgenoemd, kan ik al meerdere dagtaken vullen :lol: .
Wouter DH

Bericht door Wouter DH »

Ah, De DH Bros zijn compleet!

Vic
Ja hoor, vanaf nu is het twee voor de prijs van één!! :wink:

Groetjes,

Wouter
CFL

Bericht door CFL »

Mijn hobby , buiten modelspoorbouw , is Flight Simulator.
Plaats reactie