Schoolopdracht ivm modeltreinen

Alles over modelspoor
Plaats reactie
TVP

Schoolopdracht ivm modeltreinen

Bericht door TVP »

Beste forumgebruikers,

Mijn naam is Verlinden Thomas, ik ben een student Grafische Vormgeving aan KdG Hogeschool.
Wij hebben een opdracht gekregen vanuit het school en het MAS, namelijk een boek maken over een VERZAMELING.
Het is niet de bedoeling dat dit boek een catalogus of iets dergelijk wordt, maar men zou het boek moeten bekijken als een object dat handelt over een bepaalde verzameling.
Nu dacht ik aan mensen die modeltreinen verzamelen, en kwam dus bij dit forum uit.
Mijn VRAAG is of er verzamelaars zijn die in Antwerpen wonen en zich geroepen voelen om mee te werken aan dit project ?
Met meewerken bedoel ik mensen die hun collectie openstellen voor het nemen van foto's en die bereidt zijn een soort van interview af te leggen over hun passie voor modeltreinen?

Geïnteresseerden kunnen mij contacteren op volgend e-mail adres : verlinden.thomas@hotmail.com

Mvg,

Verlinden Thomas
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22504
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Schoolopdracht ivm modeltreinen

Bericht door Steven »

Hoi,

leuk werkje, normaal zitten er hier genoeg verzamelaars waaronder mezelf, jammer genoeg woon ik niet in Antwerpen en zal je u dus moeten wenden tot iemand van de andere leden. Veel succes alvast.
Plaats reactie