Brusselse T4000

Smalspoor, tram en light-rail in België
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

SIMPY.be schreef:Als je weet hoe een dergelijk display wordt aangestuurd, dan weet je dat iedere LED eventjes afzondelijk oplicht, en waarschijnlijk gebeurt dit van links naar rechts en van boven naar onder...
Dus héél snel zonder dat je ogen het ooit opmerken!
alleen van boven naar onder denk ik, zo staan ze toch op de fotos die ik ervan gezien heb :P
MaiKeg

Bericht door MaiKeg »

Slechte leesbaarheid van die films op foto heeft naar 't schijnt te maken met de voeding. Als de LED's op gelijkstroom werken is er geen enkel probleem om een foto te maken, op wisselstroom krijg je echter het effect dat de film op sommige plaatsen niet goed werkt.

Maar ik ken daar eerlijkgezegd niets van ;)

Grtz,
Maikel
RzgR Spijkenisse

Bericht door RzgR Spijkenisse »

Beetje dom van mij een T3000 plaatsen :oops:

maar goed.......hij was in Rotterdam voor een aantal testritten. De RET, het Rotterdamse vervoersbedrijf is op zoek naar nieuwe Trams....
nicken

Bericht door nicken »

RzgR Spijkenisse schreef:Beetje dom van mij een T3000 plaatsen :oops:

maar goed.......hij was in Rotterdam voor een aantal testritten. De RET, het Rotterdamse vervoersbedrijf is op zoek naar nieuwe Trams....
da zou postief nieuws zijn voor 800 mensen hoor al ze d'n dienen willen hebben.Da bedrijf is op slechts 4 kilometer van mij verwijderd,en er kunnen daar wel eens jobs verloren gaan,eveneens als die GEN- treinen nie rap besteld worden ook
Thomas

Bericht door Thomas »

er si precies iets fout met dit topic ook :?
nicken

Bericht door nicken »

Thomas schreef:er si precies iets fout met dit topic ook :?
yup,heb da gelijk ook al opgemerkt :roll:
Plaats reactie