Brusselse T4000

Smalspoor, tram en light-rail in België
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

nicken schreef:
jonathan de D schreef:Spijtiger nieuws is dit :
(Foto genomen in Brugge.)
(sorry voor de link maar de foto is te groot .)
http://img54.imageshack.us/img54/6378/p ... difqi7.jpg

Men weet nog niet over welke T4000 het gaat , maar wanneer ik meer nieuws heb zeg ik het.
is da een foto dat genomen is op het testspoor van bombardier ?
Nee, niet echt op het testspoor! :wink: Hier worden de trams die klaar zijn afgesteld. Het spoor op de voorgrond leidt verder naar links wel richting het testspoor en de aansluiting op het Infrabel-net! :wink:
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Bericht door Accelerat »

Dat zijn toffe dingskes van binnen! :D
nicken

Bericht door nicken »

Ik heb hem zien vertrekken in Brugge,en ik kan u verzekeren,dat hij idd in tegengestelde richting over het zand te brugge rijd,met name aan de kant van de wibra rijdt hij,voor deze die het zand in brugge kennen,wel onder begeleiding van de federale politie ook dan,een spektakel kan je dit zeker noemen,en de toeriesten die daar lopen,kijken ook eens op hoor :D
jonathan de D

Bericht door jonathan de D »

m@nske schreef:Maandag 23 oktober is nr. twee gereden, en woensdag aanstaande rijd men de 4004
Grtz. m@nske
Kun je misschien de weg een beetje uitleggen dat het convooi gebruikt?( ongeveer eh , langs welke autostrade en waar hij afrijdt in brussel en waarlangs hij daarna rijd in brussel.)
En als je woensdag zegt is het de nacht van dinsdag op woensdag ofwel de nacht van woensdag op donderdag.
nicken

Bericht door nicken »

In brugge rijdt hij normaal gezien langs de ring,volledig rond Brugge dacht ik,omdat hij niet kan draaien aan het station daar,dan rijdt hij naar maldegem,dit via deelgemeente sint-kruis en door sijsele,de oude baan dat ze zeggen : de maalse steenweg,tot aan het kruispunt van discotheek de Lambo dacht ik,langs waar en hoe weet ik niet,deze trajecten zijn compleet berekend,de trailer waarop de tram staat,kan men met een bakske (afstandbediening) op en neer en naar links en rechts bewegen,normaal kan een pesoon die het transport begeleid,kan da besturen,daarom dat er ne camionette achter rijdt ook,tevens ook voor de veiligheid,wel raar,normaal mogen dergelijke transporten niet voor 22.00 s'avonds gedaan worden,ze zullen wel een uitzondering zijn,vanwege de afstand en het werk om hem dan op een tramspoor in brussel te zetten
jonathan de D

Bericht door jonathan de D »

De manier waarop ze de vrachtwagen bewegen kende ik al. het traject interresseerde me meer omdat ik niet zeker was of dit hetzelfde was dan voor de T3000.
allesins al graag bedankt.
Nu nog wetenn of het voor vannacht is of niet.
Plaats reactie