Aankondigingsmails forumabonnementen

Alles over de werking van het forum, de software enz.
Gebruikersavatar
Bibke
Berichten: 2954
Lid geworden op: 02 aug 2006, 22:51
Locatie: Kaulille (Afkomstig van LPP)

Re: Aankondigingsmails forumabonnementen

Bericht door Bibke »

Ik heb nog steeds niets binnengekregen.
Ik ben abonnee van “OP DE BAAN”, U ook?
www.pfttsp.be
www.cfbocq.be
www.retrotrain.be
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Bibke
Berichten: 2954
Lid geworden op: 02 aug 2006, 22:51
Locatie: Kaulille (Afkomstig van LPP)

Re: Aankondigingsmails forumabonnementen

Bericht door Bibke »

Hey gaat men dit probleem nog oplossen?
Ik ben abonnee van “OP DE BAAN”, U ook?
www.pfttsp.be
www.cfbocq.be
www.retrotrain.be
AfbeeldingAfbeelding
Bordensteker
Berichten: 1291
Lid geworden op: 14 mei 2007, 10:03

Re: Aankondigingsmails forumabonnementen

Bericht door Bordensteker »

Ik zie er af en toe weer binnenkomen.
kika
Berichten: 2859
Lid geworden op: 15 apr 2008, 03:00
Locatie: BRD

Re: Aankondigingsmails forumabonnementen

Bericht door kika »

Het staat Schaap (en anderen) uiteraard vrij om even rond te vragen of er nog mensen een handje mee willen/kunnen helpen.
Asterix
Berichten: 3845
Lid geworden op: 05 apr 2006, 00:30

Re: Aankondigingsmails forumabonnementen

Bericht door Asterix »

kika schreef:Het staat Schaap (en anderen) uiteraard vrij om even rond te vragen of er nog mensen een handje mee willen/kunnen helpen.
De blauwe en groene letters trekken het zich blijkbaar ook niet aan. Het is natuurlijk iets méér werk dan slotjes uitdelen en topics samenvoegen.
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2625
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Re: Aankondigingsmails forumabonnementen

Bericht door trainfreak »

Jeroen schreef:
kika schreef:Het staat Schaap (en anderen) uiteraard vrij om even rond te vragen of er nog mensen een handje mee willen/kunnen helpen.
De blauwe en groene letters trekken het zich blijkbaar ook niet aan. Het is natuurlijk iets méér werk dan slotjes uitdelen en topics samenvoegen.
Wij kunnen er ook niets aan doen. Dat is de bevoegdheid van Schaap.
De blauwe modjes kunnen enkel berichten verwijderen, topics sluiten en samenvoegen.
kika
Berichten: 2859
Lid geworden op: 15 apr 2008, 03:00
Locatie: BRD

Re: Aankondigingsmails forumabonnementen

Bericht door kika »

Jeroen schreef:
kika schreef:Het staat Schaap (en anderen) uiteraard vrij om even rond te vragen of er nog mensen een handje mee willen/kunnen helpen.
De blauwe en groene letters trekken het zich blijkbaar ook niet aan. Het is natuurlijk iets méér werk dan slotjes uitdelen en topics samenvoegen.
Ik hou me op m'n werk ook niet meer bezig met content, wel met dingen om de content er uit te kunnen spuwen. Dat zijn 2 verschillende dingen die niet per se veel met elkaar te maken hebben.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22493
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Aankondigingsmails forumabonnementen

Bericht door Steven »

Enkel schaap kan daar iets aan veranderen zover ik weet. Verder had er iemand hem al een bericht verzonden ivm dit probleem, hij zal wel laten weten of er iets kan aan gedaan worden neem ik aan.
Asterix
Berichten: 3845
Lid geworden op: 05 apr 2006, 00:30

Re: Aankondigingsmails forumabonnementen

Bericht door Asterix »

kika schreef:Ik hou me op m'n werk ook niet meer bezig met content, wel met dingen om de content er uit te kunnen spuwen. Dat zijn 2 verschillende dingen die niet per se veel met elkaar te maken hebben.
In zoverre dat een werksituatie vergelijkbaar is :?: : als er bij ons een klant een probleem meldt, staan wij die te woord en proberen wij intern de zaken op te lossen. Zeggen 'Ik kan er niets aan doen, het is mijn collega die er zich mee bezighoudt en die geeft geen teken van leven meer' en vervolgens de hoorn opgooien, doen wij alleszins niet. Dan zit je immers weken later nog steeds met hetzelfde probleem.
groentje
Berichten: 7261
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: Aankondigingsmails forumabonnementen

Bericht door groentje »

Een werksituatie is inderdaad niet zomaar te vergelijken. Of je zou het moeten hebben over de chef/eigenaar, in plaats van zomaar een collega, en dan nog. Hier zitten mensen die het puur voor hun plezier doen, zonder betaling.
Desalniettemin, ik zal toch ook blij zijn als de mails terugkomen. Ik laat ze in een afzonderlijke map toekomen, dus puilt mijn mailbox niet uit :mrgreen:
kika
Berichten: 2859
Lid geworden op: 15 apr 2008, 03:00
Locatie: BRD

Re: Aankondigingsmails forumabonnementen

Bericht door kika »

Jeroen schreef:In zoverre dat een werksituatie vergelijkbaar is :?: : als er bij ons een klant een probleem meldt, staan wij die te woord en proberen wij intern de zaken op te lossen. Zeggen 'Ik kan er niets aan doen, het is mijn collega die er zich mee bezighoudt en die geeft geen teken van leven meer' en vervolgens de hoorn opgooien, doen wij alleszins niet. Dan zit je immers weken later nog steeds met hetzelfde probleem.
Haha nee, ik wilde gewoon zeggen dat ik mijzelf niet als kundig moderator zie en dat ik vele mensen zie die prima aan mij doorgeven dat iets niet (zoals gewenst) functioneert en zij kunnen daar niets aan doen en samen komen we er dan wel uit. En omgekeerd bij problemen waar ik niet kundig ben en zij wel.
Gebruikersavatar
Bibke
Berichten: 2954
Lid geworden op: 02 aug 2006, 22:51
Locatie: Kaulille (Afkomstig van LPP)

Re: Aankondigingsmails forumabonnementen

Bericht door Bibke »

Ik zie dat Schaap de PB's ook niet leest. Ik heb er ééntje i.v.m. het probleem verstuurd op 01 dec 12.
Ik ben abonnee van “OP DE BAAN”, U ook?
www.pfttsp.be
www.cfbocq.be
www.retrotrain.be
AfbeeldingAfbeelding
Asterix
Berichten: 3845
Lid geworden op: 05 apr 2006, 00:30

Re: Aankondigingsmails forumabonnementen

Bericht door Asterix »

Bibke schreef:Ik zie dat Schaap de PB's ook niet leest. Ik heb er ééntje i.v.m. het probleem verstuurd op 01 dec 12.
En het forum is weer zo tergend langzaam. Is er eigenlijk iemand die zich van deze problematiek iets aantrekt???
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22493
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Aankondigingsmails forumabonnementen

Bericht door Steven »

Ik surf hier via een tablet op edge en kan niet zeggen dat het forum traag is, in tegendeel voor op dit soort ontvangst te zitten gaat het vlot vooruit.
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2625
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Re: Aankondigingsmails forumabonnementen

Bericht door trainfreak »

Bij mij werkt het forum net zo snel als altijd.
Misschien dat er even een storing was en het ondertussen al lang is opgelost?
Plaats reactie