tip: fotoforum

Alles over de werking van het forum, de software enz.
Plaats reactie
eagleheart
Berichten: 304
Lid geworden op: 18 mar 2009, 05:53
Locatie: Muizen
Contacteer:

tip: fotoforum

Bericht door eagleheart »

hoi,

Ik zou graag een suggestie maken.
Ik surf regelmatig wel is rond op de website, en dan vooral in de sectie 'fotografie'. Omdat ik een vrij harde leek ben in de techniek(hoewel deze mij wel boeit), des te meer omdat treinfotografie op een creatieve manier mij mateloos boeit.

Daarom de suggestie om van de sectie 'fotografie' eventueel een volledig apart subforum te maken.

Als je klikt op de titel fotografie, dan kom je uit op een pagina waar je al de gebruikers ziet staan die foto's geupload hebben. die gebruikers kan je dan aanklikken om zo al hun beschikbare foto's te bekijken. Dit hoeft niet persé foto per foto te zijn, maar kan ook eventueel via een topic met bijbehorende commentaar, meerdere foto's en de mogelijkheid om reacties te geven.

Misschien is dit niet de juiste website voor dit soort doeleinden, maar ik wou toch even die suggestie maken.

Reacties graag!
(aan de mods: als dit niet juist staat, voel u dan vrij om het te verplaatsen^^)

Mvg
Domien
melle

Re: tip: fotoforum

Bericht door melle »

Liever niet. Als er 1 ding is waar ik me uitermate aan stoor op andere fora is het wel zo'n fotogedeelte. En ik zet bvb mijn foto's op flickr, ik ga ze dus niet allemaal hier uploaden.
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Re: tip: fotoforum

Bericht door Shrek »

maar zo'n fotoverzamelplaats is techjnisch niet mogelijk denk ik. Door de beperkte serverruimte moeten alle foto's die geupload worden al sterk verkleind worden. Voor een "kijk eens wat ik gezien heb"-foto kan dat nog, maar een groot fotoalbum is niet doenbaar op zo'n manier :wink:

PS: dit is wel de goede plaats voor je topic hoor :lol:
Plaats reactie