Wat vinden jullie van HGBTF + Statistiek!

Alles over de werking van het forum, de software enz.
Gebruikersavatar
Steve
Berichten: 5298
Lid geworden op: 17 nov 2007, 10:51
Locatie: Brussel

Bericht door Steve »

nighttrain schreef:
dentheo schreef:
MIVB-reiziger schreef:Ik heb soms ook een raar probleem: soms typ ik een reactie, duw ik op verzenden en krijg ik een leeg forumkadertje (en de reactie is niet geplaatst). Opnieuw proberen doet hetzelfde, het enige wat werkt is om terug te gaan naar het topic, te reloaden en nog eens op de reageer-/quoteknop drukken. Heb het nu al twee keer gehad.
Klopt daar heb ik ook wel eens last van.
Het beste is dat alvorens je het bevel geeft voor verzenden, dat je je tekst selecteerd en copy(rechterklik muis) en indien de verzending niet lukt begin je van begin af en doe je plakken (paste ,coller) met de rechter muis klik. Dit verhinderd dat je de tekst opnieuw moet schrijven.
Dat doe ik sowieso. Maar het helpt dus niet om na het verzenden gewoon even terug te gaan, de tekst te wissen, weer te plakken en weer te versturen, want dan geeft hij hetzelfde. Enkel teruggaan naar het topic en herladen helpt.
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Bericht door Accelerat »

MIVB-reiziger schreef:Ik heb soms ook een raar probleem: soms typ ik een reactie, duw ik op verzenden en krijg ik een leeg forumkadertje (en de reactie is niet geplaatst). Opnieuw proberen doet hetzelfde, het enige wat werkt is om terug te gaan naar het topic, te reloaden en nog eens op de reageer-/quoteknop drukken. Heb het nu al twee keer gehad.
Tip: Bij lange berichten, eerst uittyppen in wordpad ofzo, want anders ben je het kwijt. Ik was vanmiddag ook 2 uur typwerk verloren op een forum..
Gebruikersavatar
Steve
Berichten: 5298
Lid geworden op: 17 nov 2007, 10:51
Locatie: Brussel

Bericht door Steve »

sncf-sncb schreef:
MIVB-reiziger schreef:Ik heb soms ook een raar probleem: soms typ ik een reactie, duw ik op verzenden en krijg ik een leeg forumkadertje (en de reactie is niet geplaatst). Opnieuw proberen doet hetzelfde, het enige wat werkt is om terug te gaan naar het topic, te reloaden en nog eens op de reageer-/quoteknop drukken. Heb het nu al twee keer gehad.
Tip: Bij lange berichten, eerst uittyppen in wordpad ofzo, want anders ben je het kwijt. Ik was vanmiddag ook 2 uur typwerk verloren op een forum..
Ik zeg juist hierboven dat ik m'n reactie altijd kopieer... :wink:
groentje
Berichten: 7263
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

2 uur typwerk? Zeg, wat voor epistels post je wel op internetfora, jong? :lol:

Dat heb ik ook al voorgehad (vooral bij IE), maar door gewoon terug te keren, mijn tekst te kopiëren en opnieuw op de antwoordknop te drukken lukt me het om toch te antwoorden.
Schaap
Site Admin
Berichten: 325
Lid geworden op: 31 jan 2006, 01:51
Locatie: Oostende
Contacteer:

Bericht door Schaap »

Je "session" verloopt na 1u... daarom is het niet verstandig om een "post venster" langer te laten openstaan dan 1 uur; anders krijg je bovengenoemd effect!
Gebruikersavatar
Steve
Berichten: 5298
Lid geworden op: 17 nov 2007, 10:51
Locatie: Brussel

Bericht door Steve »

Schaap schreef:Je "session" verloopt na 1u... daarom is het niet verstandig om een "post venster" langer te laten openstaan dan 1 uur; anders krijg je bovengenoemd effect!
Dat was bij mij zeker niet het geval, het ging altijd om een kort postje dat op nog geen minuut getypt was. :wink:
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Bericht door Accelerat »

groentje schreef:2 uur typwerk? Zeg, wat voor epistels post je wel op internetfora, jong? :lol:
Ik zet wel eens een (uitgebreid) reisverslag op fora's zoals Opeenshadikhet.nl :wink:
Fles

Re:

Bericht door Fles »

Schaap schreef:Je "session" verloopt na 1u... daarom is het niet verstandig om een "post venster" langer te laten openstaan dan 1 uur; anders krijg je bovengenoemd effect!
Daarom bereid ik lange reisverhalen altijd voor in Notepad :idea:

Ik weet niet of er al naar gevraagd is, maar wellicht is een wiki ook handig. Een sort naslagwerk met lijstjes van alle materieeltypen of verkortingen van stations, dat soort dingen. Zodat het voor de wat-minder-ingewijden ook te volgen is zeg maar. (Ik heb geen idee wat AM 62 en AM 86 allemaal zijn hoor).
Wover

Re: Re:

Bericht door Wover »

Fles schreef:
Schaap schreef:Je "session" verloopt na 1u... daarom is het niet verstandig om een "post venster" langer te laten openstaan dan 1 uur; anders krijg je bovengenoemd effect!
Daarom bereid ik lange reisverhalen altijd voor in Notepad :idea:

Ik weet niet of er al naar gevraagd is, maar wellicht is een wiki ook handig. Een sort naslagwerk met lijstjes van alle materieeltypen of verkortingen van stations, dat soort dingen. Zodat het voor de wat-minder-ingewijden ook te volgen is zeg maar. (Ik heb geen idee wat AM 62 en AM 86 allemaal zijn hoor).
Daar zijn al websites genoeg over. Als je googlet op "rollend materieel nmbs" krijg je vast wel wat bruikbare resultaten.

Of als je hier lang genoeg zit leer je op den duur ook wel wat bepaalde afkortingen e.d. betekenen.
Dietrich

Re: Wat vinden jullie van HGBTF + Statistiek!

Bericht door Dietrich »

Op de Nederlandstalige Wikipedia staat dit allemaal al beschreven.
Gesloten