Verjaardag

Alles over de werking van het forum, de software enz.
rvdborgt
Berichten: 4314
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:09

Re: Verjaardag

Bericht door rvdborgt »

joverwimp schreef: 03 feb 2021, 15:40
rvdborgt schreef: 03 feb 2021, 14:01 Waardoor denk je dat het beheer is stopgezet en als dat zo zou zijn, dat er een verband zou zijn met het aantal actievelingen?
Ik ben ook lid van TTB en meen me te herinneren dat er geen tijd meer gestopt zou worden in het forum. Als gevolg daarvan zie je her en der storende boodschappen. Bij hgbtf daarentegen worden die onmiddelijk verwijderd.
Ik kan je verzekeren dat er nog steeds een beheerder is. Spam kun je melden en wordt dan verwijderd.

Groetjes,
Rian
LML
Berichten: 1390
Lid geworden op: 07 mar 2009, 17:55
Locatie: LML

Re: Verjaardag

Bericht door LML »

Tot een aantal jaren geleden zaten hier (sorry voor m'n uitdrukking) veel brulapen met het wijzend vingertje die constant en iedereen de les spelden. Puik werk dat deze zieligaards zo goed als verdwenen zijn (het zal ook veel te maken hebben om ze gewoon te negeren).

Fijn om hier nu te forummen over de spoorwegen... :wink:
Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22494
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Verjaardag

Bericht door Steven »

Mensen komen en gaan, uiteindelijk helpt het inderdaad om mensen met onwenselijk gedrag zoveel mogelijk te negeren. Sommigen smeken indirect naar een soort aandacht die ze niet noodzakelijk verdienen. Het voornaamste blijft dat we elkaar verder slimmer maken over onze treinen en al wat er bij komt kijken. Ik denk dat we daar aardig in slagen, soms hebben mensen een persoonlijke mening. De ene keer meer gelijkgestemde meningen dan de andere maar zover ik merk is daar doorgaans wel het nodige respect voor, een aantal misverstanden kunnen altijd ontstaan. Verder wens ik hier iedereen evenveel plezier zowel nu, vroeger als in de toekomst.
Lukas
Berichten: 1668
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:44
Locatie: Rotselaar L 35

Re: Verjaardag

Bericht door Lukas »

Hoi,

Ik zie dit topic nu pas maar ik ben blij dat we al 15 jaar bestaan. Een leuke gebeurtenis is die 15 jaar was de barbecue bij moderator Steven. Ik heb dankzij dit forum ook een aantal mensen leren kennen in onze leuke hobbywereld. Op dit forum konden we ook de laatste maanden van de klassieke motorstellen beleven dankzij ons medelid nahoj die ons op de hoogte hield. Ik hoop dan ook dat we nog lang kunnen praten over de spoorwegen in Belgie en de rest van de wereld.

Ook nog eens bedankt aan de Moderatoren en de Beheerders van dit forum voor hun inzet!!

Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
joverwimp
Berichten: 495
Lid geworden op: 15 feb 2018, 10:24

Re: Verjaardag

Bericht door joverwimp »

rvdborgt schreef: 03 feb 2021, 14:01
joverwimp schreef: 03 feb 2021, 10:40
rvdborgt schreef: 02 feb 2021, 20:01
Wat de oorzaak van dat gebrek is, dat weet ik niet. Ik stel alleen maar vast dat er erg weinig berichten worden gepost.
Vroeger was het een florissant forum. (waar je overigens ook actief was)
Een onderwerp als het GEN bv werd meer daan 40.000x bekeken; reizigerstellingen zelfs meer dan 80.000x
Maar toen het beheer werd stopgezet verscheen alsmaar meer storende niet terzake doende publiciteit zoals
http://www.treintrambus.be/actueel/foru ... tml#p10370
Waardoor denk je dat het beheer is stopgezet en als dat zo zou zijn, dat er een verband zou zijn met het aantal actievelingen?

Groetjes,
Rian
Op de vernieuwde website is het forum geruisloos verdwenen
rvdborgt
Berichten: 4314
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:09

Re: Verjaardag

Bericht door rvdborgt »

joverwimp schreef: 15 okt 2021, 09:32
rvdborgt schreef: 03 feb 2021, 14:01
joverwimp schreef: 03 feb 2021, 10:40
Vroeger was het een florissant forum. (waar je overigens ook actief was)
Een onderwerp als het GEN bv werd meer daan 40.000x bekeken; reizigerstellingen zelfs meer dan 80.000x
Maar toen het beheer werd stopgezet verscheen alsmaar meer storende niet terzake doende publiciteit zoals
http://www.treintrambus.be/actueel/foru ... tml#p10370
Waardoor denk je dat het beheer is stopgezet en als dat zo zou zijn, dat er een verband zou zijn met het aantal actievelingen?
Op de vernieuwde website is het forum geruisloos verdwenen
Het is inderdaad nu wel verdwenen.

Groetjes,
Rian
Floris Cappelle
Berichten: 100
Lid geworden op: 11 feb 2017, 13:04

Re: Verjaardag

Bericht door Floris Cappelle »

Beste,

Wat de nieuwe site van TTB betreft,
Ik heb ook al gemerkt dat de rubriek 'kort nieuws/actueel' ook verdwenen is.
Hier vond ik allerlei soorten nieuwtjes terug over wijzigingen bij de TEC of nieuwe TGV verbindingen...
Ook nieuws over een veer in Diksmuide vond je daar terug.
Zeer handig, nuttig en interessant.
Spijtig dat dit ook verdwenen is.
Iemand die een reden kent?

Met vriendelijke groet,
Floris Cappelle
Plaats reactie