Carte Orange in TER?

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden in België.
Plaats reactie
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Carte Orange in TER?

Bericht door Accelerat »

Ik zit hier nu op vakantie in Sermaise, regio Paris, iedere dag met de RER op en neer naar de capitale. Nu keek ik op internet en zag ik dat er een keer op de dag een snelle TER vanuit het station van Dourdan in een keer doorreed naar Paris-Austerlitz, dat scheelde wel een half uur met de RER! Maar nu ben ik hier met de rest van mijn gezelschap in het bezit van een Carte Orange, omdat dit de goedkoopste oplossing was. Mag ik nu met de TER mee van Dourdan tot in Paris-Austerlitz met mijn carte orange? Dourdan ligt hier namelijk vlakbij en ligt in dezelfde zone als Sermaise en is mijn carte orange daar ook gewoon geldig.
nighttrain
Berichten: 2550
Lid geworden op: 03 sep 2007, 16:15
Locatie: Calais (France)

Re: Carte Orange in TER?

Bericht door nighttrain »

sncf-sncb schreef:Ik zit hier nu op vakantie in Sermaise, regio Paris, iedere dag met de RER op en neer naar de capitale. Nu keek ik op internet en zag ik dat er een keer op de dag een snelle TER vanuit het station van Dourdan in een keer doorreed naar Paris-Austerlitz, dat scheelde wel een half uur met de RER! Maar nu ben ik hier met de rest van mijn gezelschap in het bezit van een Carte Orange, omdat dit de goedkoopste oplossing was. Mag ik nu met de TER mee van Dourdan tot in Paris-Austerlitz met mijn carte orange? Dourdan ligt hier namelijk vlakbij en ligt in dezelfde zone als Sermaise en is mijn carte orange daar ook gewoon geldig.
Ja de carte Orange is voor het geheel van de transport en Ile de France RER,TER dus SNCF en RATP
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Re: Carte Orange in TER?

Bericht door Accelerat »

Ah bedankt! :D
Plaats reactie