Voorwaarden Campuskaart

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden in België.
Bartjedj

Bericht door Bartjedj »

Is bij alle vervoerbewijzen zo, hoor. Alleen dacht ik dat het normaal 150km was?

BDJ
kimba

Bericht door kimba »

Bartjedj schreef:Is bij alle vervoerbewijzen zo, hoor. Alleen dacht ik dat het normaal 150km was?

BDJ
inderdaad. tussen 111 en 150 :wink: .
Visje

Re: Voorwaarden Campuskaart

Bericht door Visje »

kimba schreef:En kan ik er bijvoorbeeld 2 verschillende aanvragen?
Interessante vraag, kan je 2 verschillende moederkaarten aanvragen? Het zou wel handig zijn om aan minder dan een euro ook naar mijn lief te kunnen sporen, ipv elke keer 9 euro kwijt te zijn aan twee ritten op mijn go-pass!
Elgar
Berichten: 621
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:41

Bericht door Elgar »

Visje schreef:
kimba schreef:En kan ik er bijvoorbeeld 2 verschillende aanvragen?
Interessante vraag, kan je 2 verschillende moederkaarten aanvragen? Het zou wel handig zijn om aan minder dan een euro ook naar mijn lief te kunnen sporen, ipv elke keer 9 euro kwijt te zijn aan twee ritten op mijn go-pass!
Ja, dat gaat.

Vorig schooljaar had ik een schooltreinkaart Puurs - Sint-Katelijne-Waver om naar school te gaan en een schooltreinkaart Mechelen - Leuven omdat ik in Leuven mijn eindwerk deed.
Moest toen in de school een papier aanvragen voor een schoolabonnement, waar op vermeld stond dat ik voor stage/thesis naar Leuven moest.
In het station werd er wel gevraagd waarom ik vanaf Mechelen wou, maar dat was geen probleem toen ik zei dat ik voor het traject Puurs - Mechelen al een geldig abonnement had.

Dus als jij dat zo kan regelen in jouw school om een tweede aanvraagformulier voor een schoolabonnement te verkrijgen, is dat geen probleem.
Frank
Berichten: 229
Lid geworden op: 31 jan 2006, 23:48

Bericht door Frank »

Attest in de school in laten vullen en het is in orde. Ze weten niet eens dat je al een kaart hebt. Toen ik mijn tweede vroeg aan het loket, zei ik dat mijn gegevens al in het bestand zaten: "Oh, dat kan, maar ik kan die niet gebruiken. Ik moet alles opnieuw ingeven".
treinbruno
Berichten: 2405
Lid geworden op: 01 sep 2007, 20:38
Locatie: Singapore

Bericht door treinbruno »

mag je met meerdere reizigers één campuskaart gebruiken?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

treinbruno schreef:mag je met meerdere reizigers één campuskaart gebruiken?
een campuskaart is een persoonlijke kaart zoals het klassiek schooltreinkaart
Bert

Bericht door Bert »

Steven schreef:
treinbruno schreef:mag je met meerdere reizigers één campuskaart gebruiken?
een campuskaart is een persoonlijke kaart zoals het klassiek schooltreinkaart
Er staat een foto, dus niet echt te gebruiken door andere mensen tenzij je een identieke tweeling bent. :)
treinbruno
Berichten: 2405
Lid geworden op: 01 sep 2007, 20:38
Locatie: Singapore

Bericht door treinbruno »

en mag je met iemand samenreizen op 1 kaart (ik rijdt dus ook mee)
Afbeelding
Bartjedj

Bericht door Bartjedj »

Neen. De kaart mag enkel gebruikt worden voor eigen ritten.

Bart
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Bericht door Accelerat »

Hmmm nu raak ik zelf toch ook geïntereseerd... Maar ik neem aan dat je als buitenlander er al helemaal niet voor in aanmerking komt? En heb je op je 15e ook een attest nodig?
Want iemand die ik kende had geen schoolattest nodig, terwijl mijn broer (23) laatst een campuskaart probeerde te kopen te Brussel-Centraal hem wel gevraagd werd om een attest.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

sncf-sncb schreef:Hmmm nu raak ik zelf toch ook geïntereseerd... Maar ik neem aan dat je als buitenlander er al helemaal niet voor in aanmerking komt? En heb je op je 15e ook een attest nodig?
Want iemand die ik kende had geen schoolattest nodig, terwijl mijn broer (23) laatst een campuskaart probeerde te kopen te Brussel-Centraal hem wel gevraagd werd om een attest.
al wie ouder is als 18 moet een schoolattest hebben aangezien je dan niet meer leerplichtig bent
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Bericht door Accelerat »

Denk je dat mij dit als buitenlander gaat lukken om een campuskaart aan te schaffen?
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

een campuskaart = abonnementsformule, ga jij dus voor een maand een vast traject kopen, dit traject een 10tal keer per maand doen, is het eindpunt van uw traject uw school? als je aan deze voorwaarden voldoet dan kan jij een campuskaart kopen. het grote verschil met een schooltreinkaart (schoolabo) is dat je deze kaart een beperkt aantal keer per maand kan gebruiken.
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Bericht door Accelerat »

Steven schreef:een campuskaart = abonnementsformule, ga jij dus voor een maand een vast traject kopen, dit traject een 10tal keer per maand doen, is het eindpunt van uw traject uw school? als je aan deze voorwaarden voldoet dan kan jij een campuskaart kopen. het grote verschil met een schooltreinkaart (schoolabo) is dat je deze kaart een beperkt aantal keer per maand kan gebruiken.
Campuskaart is 5 H/T op een bepaald traject binnen een termijn van 49 dagen, ik zou eventueel Essen-Brussel willen kopen op een campuskaart, niet echt voor schooldoeleinden maar gewoon omdat ik een paar keer in Brussel moet zijn komende maand. :oops: Maar kom ik hier voor in aanmerking als buitenlander?
Plaats reactie