Een CR-trein Leuven-Aarschot-Lier-Mechelen-Brussel. Ik weet dat dit een verre omweg is maar er bestaan ook L-treinen leuven-landen die via Diest en Hasselt gaan (lijn 35) ipv lijn 36 (Tienen).
Er zouden enkele haltes rechtstreek met lier worden verbonden op lijn 25.
Dit is eigenlijk gewoon een aanpassing aan de huidige l-trein Leuven-Lier-Antwerpen, die dan in antwerpen gekoppeld is aan de L trein Brussel geraardsbergen. Ik zie niet echt toegevoegde waarde in dit voorstel.
in mijn klas zitten wel enkele gasten die heel graag rechtstreeks sint katelijne-lier zouden hebben, maar ik denk dat zij zowat de enigen zijn lier-mechelen bestaat al en voor alle andere verbindingen is zon lange stoptrein geen meerwaarde
Shrek schreef:in mijn klas zitten wel enkele gasten die heel graag rechtstreeks sint katelijne-lier zouden hebben, maar ik denk dat zij zowat de enigen zijn lier-mechelen bestaat al en voor alle andere verbindingen is zon lange stoptrein geen meerwaarde
Stoptrein Gent - Leuven - Duffel - Y Kontich - nieuwe halte Lint (of welk dorp is dat daar) - Lier - Herentals - Turnhout, met in Herentals aansluiting op de IR naar Neerpelt/Hasselt .
Daar is zeker interesse naar, aangezien er veel studenten zijn uit het Mechelse die naar de KHK in Geel naar school gaan.
Wover schreef:Stoptrein Gent - Leuven - Duffel - Y Kontich - nieuwe halte Lint (of welk dorp is dat daar) - Lier - Herentals - Turnhout, met in Herentals aansluiting op de IR naar Neerpelt/Hasselt .
Lint zou dan een heropening zijn, want dat heeft ooit een stopplaats gehad