rechtstreekse P-trein Turnhout-Schaarbeek
rechtstreekse P-trein Turnhout-Schaarbeek
Ik heb de uren berekend zodat deze P-trein in Tielen met de IR(g) trein naar Turnhout kan kruisen in Tielen.
Wat vinden jullie van de ze p-trein? Zou deze een goede oplossing zijn?
's morgens:
Turnhout 07.12
Tielen 07.19
Herentals 07.27
Lier 07.39
Mechelen 07.54
Vilvoorde 08.01
Etterbeek 08.29
Brussel-lux. 08.34/35
Bussel-Shuman 08.37/38
Schaarbeek 08.45
's avonds terug:
Schaarbeek 16.15
Brussel-Shuman 16.22
Brussel-lux. 16.25
Etterbeek 16.31
Vilvoorde 16.58
Mechelen 17.06
Lier 17.21
Herentals 17.34
Tielen 17.41
Turnhout 17.49
Wat vinden jullie van de ze p-trein? Zou deze een goede oplossing zijn?
's morgens:
Turnhout 07.12
Tielen 07.19
Herentals 07.27
Lier 07.39
Mechelen 07.54
Vilvoorde 08.01
Etterbeek 08.29
Brussel-lux. 08.34/35
Bussel-Shuman 08.37/38
Schaarbeek 08.45
's avonds terug:
Schaarbeek 16.15
Brussel-Shuman 16.22
Brussel-lux. 16.25
Etterbeek 16.31
Vilvoorde 16.58
Mechelen 17.06
Lier 17.21
Herentals 17.34
Tielen 17.41
Turnhout 17.49
Deze trein is echter serieus vertragingsgevoelig, je mag er telkens zeker vanuitgaan dat deze al 10 minuten in Mechelen heeft, als je niet achter de L-trein Mechelen-Geraardsbergen gezet wordt (dus men laat die wachten in Weerde) dan kan je die er nog uitrijden, zoniet mag je op 2 geel gaan rijden en zit je ook op L26 te slakken..
Heb het vandaag kunnen meemaken: 12 minuten vertraging in Mechelen, 26 bij aankomst in Etterbeek.. alle geluk had ik nog niet veel van de les gemist..
Heb het vandaag kunnen meemaken: 12 minuten vertraging in Mechelen, 26 bij aankomst in Etterbeek.. alle geluk had ik nog niet veel van de les gemist..
En er rijden natuurlijk ook nog andere treinen...Steven schreef:mannen allemaal mooi in theorie maar een dienstregeling opstellen is wat meer als dat hoor, materieel moet van ergens komen en liefst nadien herbruikt worden.
Vergeet je nog welke depot de trein moet verzekeren, denk ook aan een treinbegeleider
Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13