Kortrijk - Gent tijdens de alternatieve dienstregeling van 10-03-2023

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden in België.
Gebruikersavatar
Dieselfreak
Berichten: 2064
Lid geworden op: 09 jul 2006, 13:17
Locatie: Deeltijds Zwevegem-Kortrijk, deeltijds Gent

Re: Kortrijk - Gent tijdens de alternatieve dienstregeling van 10-03-2023

Bericht door Dieselfreak »

rvdborgt schreef: 09 mar 2023, 07:52
Dieselfreak schreef: 08 mar 2023, 19:36 Ondertussen is een en ander bekend over de alternatieve dienstregeling.

https://www.belgiantrain.be/nl/news/strike-10march
Onderstaande IC-treinen zullen bijna de hele dag rijden:


Kortrijk - Gent - Brussel - Leuven - Luik - Welkenraedt
Controleer de planner. Deze trein rijdt de hele dag niet, zoals gebruikelijk bij beperkte dienstregelingen. Hij rijdt alleen tussen Gent en Kortrijk.

Groetjes,
Rian

:oops: Maar, voor mij maakt dat toch geen verschil, want het is voor mij enkel belangrijk dat hij tussen Kortrijk en Gent rijdt. Ik heb recent weer de routeplanner gebruikt. Die geeft aan dat tot 11 uur de treinen van Kortrijk naar Gent gewoon rijden.
Afbeelding
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
desirootje
Berichten: 651
Lid geworden op: 26 aug 2021, 12:47
Locatie: Denderleeuw

Re: Kortrijk - Gent tijdens de alternatieve dienstregeling van 10-03-2023

Bericht door desirootje »

Maar jij bent niet de enige op dit forum en het verspreiden van foute informatie kan leiden tot problemen bij iemand die dat leest en denkt dat die zonder problemen geraakt waar die moet zijn. Vandaar die verbetering...
Gebruikersavatar
Dieselfreak
Berichten: 2064
Lid geworden op: 09 jul 2006, 13:17
Locatie: Deeltijds Zwevegem-Kortrijk, deeltijds Gent

Re: Kortrijk - Gent tijdens de alternatieve dienstregeling van 10-03-2023

Bericht door Dieselfreak »

Dat is waar uiteraard, het is niet aanvaardbaar dat op de site van de nmbs foute/onvolledige informatie staat. Als die IC Kortrijk - Welkenraedt slechts tussen Kortrijk en Gent rijdt, dient die beperking daar duidelijk bij vermeld te staan.
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Gebruikersavatar
Dieselfreak
Berichten: 2064
Lid geworden op: 09 jul 2006, 13:17
Locatie: Deeltijds Zwevegem-Kortrijk, deeltijds Gent

Re: Kortrijk - Gent tijdens de alternatieve dienstregeling van 10-03-2023

Bericht door Dieselfreak »

Ik ben heb vrijdag om 10:58 de trein naar Gent genomen en ben zonder problemen aangekomen. :wink:
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Plaats reactie