Interrail GB

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden in België.
groentje
Berichten: 7272
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: Interrail GB

Bericht door groentje »

Zo weinig vertrouwen in de Belgische spoorwegen :lol:
Sowieso zou je gedekt zijn door de reizigersrechten, maar goed, het levert een hoop extra stress en administratie op, dus zonder te overdrijven.
Een rondje door België moet mogelijk zijn, zolang je de gebruikelijke voorzorgsmaatregelen neemt voor elke langereafstandsrit, dus geen korte aansluitingen die je niet later op de rit kan goedmaken. Maar een ritje om pakweg Liège-Guillemins te zien vooraleer naar Brussel te gaan, en misschien zelfs Antwerpen-Centraal, nu we toch bezig zijn, en dan minstens een uur extra reserve rekent, waar je bijvoorbeeld een late lunch plant, of een koffiepauze die je kan laten schieten mocht er iets misgaan... Ideaal lijkt het me dat je 2 uur op voorhand in Brussel bent (met een geplande pauze), dat lijkt me in de meeste gevallen te combineren met een kleine uistap.
HLE18
Berichten: 439
Lid geworden op: 07 feb 2015, 12:22

Re: Interrail GB

Bericht door HLE18 »

Eurostar vertrekt al om 8u52 ben al content als ik op tijd in Brussel geraak :lol:
groentje
Berichten: 7272
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: Interrail GB

Bericht door groentje »

Got it, in dat geval, inderdaad geen rondjes in België. Had eerder gedacht aan een vertrek na de middag.
HLE18
Berichten: 439
Lid geworden op: 07 feb 2015, 12:22

Re: Interrail GB

Bericht door HLE18 »

Nu wil ik een trip toevoegen maar de Caledonian Sleeper van 18 April (Euston 21:15 - Fort-William 9:57) zit precies niet in de dienstregeling van Interrail app?
Hij komt altijd met 3 overstappen af :?:
FLV-FGSP
Berichten: 1885
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:36
Locatie: Leuven

Re: Interrail GB

Bericht door FLV-FGSP »

Die module is niet geschikt voor reisplanning. Gebruik voor het eiland best deze planner: https://www.nationalrail.co.uk/
De Caledonian Sleeper rijdt gewoon.
rvdborgt
Berichten: 4325
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:09

Re: Interrail GB

Bericht door rvdborgt »

Als de gewenste trein niet vindbaar is, dan gewoon handmatig toevoegen.
Zo te zien is de dienstregeling incompleet in de rail planner app. Die krijgt ook veel te weinig updates, slechts 1 tot 2 keer per maand. Als er dan fouten of omissies zijn dan duurt het tot de volgende update voordat dat kan worden rechtgezet i.p.v. een paar dagen.
Plaats reactie