Parkeerabonnement B-parking

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden in België.
Plaats reactie
Mario70
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 aug 2021, 12:50

Parkeerabonnement B-parking

Bericht door Mario70 »

Heb deze vraag al eens via de site belgiantrain.be gesteld maar nooit antwoord gekregen...
Is een parkeerabonnement voor een parking aan het station geldig op ELKE stationsparking, of enkel op de parking van
het vertrekstation van je treinabonnement ?
Ik ben sinds kort verhuisd naar Ronse. Ik zou dus de trein nemen van Ronse naar Brussel en te voet naar station Ronse gaan.
Ik moet dan wel overstappen in Oudenaarde. Maar op sommige dagen moet ik mijn vrouw op haar werk
afzetten en kan ik beter de trein in Oudenaarde nemen. Als mijn treinabonnement traject Ronse - Brussel is, kan
ik dan een parkeerabonnement nemen in Oudenaarde?
ronny
Berichten: 535
Lid geworden op: 03 feb 2006, 20:48
Locatie: Ramsel

Re: Parkeerabonnement B-parking

Bericht door ronny »

Mario70 schreef: 29 aug 2021, 13:05 Heb deze vraag al eens via de site belgiantrain.be gesteld maar nooit antwoord gekregen...
Is een parkeerabonnement voor een parking aan het station geldig op ELKE stationsparking, of enkel op de parking van
het vertrekstation van je treinabonnement ?
Ik ben sinds kort verhuisd naar Ronse. Ik zou dus de trein nemen van Ronse naar Brussel en te voet naar station Ronse gaan.
Ik moet dan wel overstappen in Oudenaarde. Maar op sommige dagen moet ik mijn vrouw op haar werk
afzetten en kan ik beter de trein in Oudenaarde nemen. Als mijn treinabonnement traject Ronse - Brussel is, kan
ik dan een parkeerabonnement nemen in Oudenaarde?
Dat is zeker niet mogelijk. In Aarschot moet je zelfs kiezen of je de parking aan de voorzijde of de achterzijde wil gebruiken.
Mario70
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 aug 2021, 12:50

Re: Parkeerabonnement B-parking

Bericht door Mario70 »

ronny schreef: 29 aug 2021, 16:19
Mario70 schreef: 29 aug 2021, 13:05 Heb deze vraag al eens via de site belgiantrain.be gesteld maar nooit antwoord gekregen...
Is een parkeerabonnement voor een parking aan het station geldig op ELKE stationsparking, of enkel op de parking van
het vertrekstation van je treinabonnement ?
Ik ben sinds kort verhuisd naar Ronse. Ik zou dus de trein nemen van Ronse naar Brussel en te voet naar station Ronse gaan.
Ik moet dan wel overstappen in Oudenaarde. Maar op sommige dagen moet ik mijn vrouw op haar werk
afzetten en kan ik beter de trein in Oudenaarde nemen. Als mijn treinabonnement traject Ronse - Brussel is, kan
ik dan een parkeerabonnement nemen in Oudenaarde?
Dat is zeker niet mogelijk. In Aarschot moet je zelfs kiezen of je de parking aan de voorzijde of de achterzijde wil gebruiken.
Bedankt voor je antwoord. Op Belgiantrain.be heb ik nog altijd geen antwoord gekregen...
Jammer dat het parkeerabonnement afhankelijk is van het vertrekstation. Zou op z'n minst moeten geldig zijn op parkings van
stations die op het traject liggen. Misschien dat ik dan toch abonnement Oudenaarde - Brussel neem en steeds naar Oudenaarde rijdt. Is 30tal minuten rijden van bij mij naar station Oudenaarde, maar ik heb dan ook wel het voordeel dat ik aansluiting in Oudenaarde niet kan missen als ik in station Ronse vertrek...
Plaats reactie