nieuwe app NMBS Mobility ...

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden in België.
Paul
Berichten: 1178
Lid geworden op: 09 feb 2008, 22:57
Locatie: FNU
Contacteer:

Re: nieuwe app NMBS Mobility ...

Bericht door Paul »

overweg13 schreef: 18 jun 2022, 12:01 Ik heb inderdaad voor de S-treinen ook witte letters en cijfers in een zwarte rechthoek in de oude app.
Bij mij idem.
Vriendelijke groet,

Paul
http://belgischespoorlijnen.be
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 21543
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: nieuwe app NMBS Mobility ...

Bericht door Steven »

Dan neem ik aan dat jullie de Android versie hebben?
koeleboe1
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 feb 2018, 11:10

Re: nieuwe app NMBS Mobility ...

Bericht door koeleboe1 »

De app is sinds gisteren (de oude en de nieuwe) onbruikbaar geworden. Realtime info komt niet of nauwelijks door en klikken op een treinnummer genereert een andere trein of toont gewoon niets. Ze zijn dus duidelijk aan de ICT kant iets aan het aanpassen? Hebben jullie hier ook last van?
ovspotter_be
Berichten: 149
Lid geworden op: 24 aug 2021, 00:02
Locatie: Houtem (Vilvoorde)

Re: nieuwe app NMBS Mobility ...

Bericht door ovspotter_be »

Ik heb hier inderdaad last van, en ze zijn woensdagnacht begonnen met werkzaamheden aan de NMBS-reisplanner.
Dit is waarschijnlijk zeer toevallig, maar ergens deze week heeft De Lijn ook een nieuwe website gelanceerd en deze ligt ook nog wel tamelijk vaak plat.
trainlovertje
Berichten: 1744
Lid geworden op: 02 dec 2014, 20:18
Locatie: Landen
Contacteer:

Re: nieuwe app NMBS Mobility ...

Bericht door trainlovertje »

Steven schreef: 18 jun 2022, 14:10 Dan neem ik aan dat jullie de Android versie hebben?
Op Android is dat idd zo, die zwarte achtergrond bij S-treinnummers.

Eveneens last van die bugs gehad vanmorgen bij het plannen van m'n treinreis, in de oude app, want de nieuwe gebruik ik nauwelijks.
rvdborgt
Berichten: 3885
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:09

Re: nieuwe app NMBS Mobility ...

Bericht door rvdborgt »

Voor wie de oude app zoekt: die staat volgens mij nog gewoon in Google Play en wel hier:
https://play.google.com/store/apps/deta ... d.sncbnmbs
Klassiekje
Berichten: 305
Lid geworden op: 22 apr 2012, 15:52

Re: nieuwe app NMBS Mobility ...

Bericht door Klassiekje »

De gevraagde URL kan niet worden gevonden op deze server. :D

Maar hij staat effectief nog in de Play Store, alleen niet zomaar vindbaar.
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2582
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Re: nieuwe app NMBS Mobility ...

Bericht door trainfreak »

Is er een trucje zodat deze oude app nog gebruikt kan worden?
Ik krijg altijd de vervelende pop-up die maar blijft terugkomen.
Paul
Berichten: 1178
Lid geworden op: 09 feb 2008, 22:57
Locatie: FNU
Contacteer:

Re: nieuwe app NMBS Mobility ...

Bericht door Paul »

trainfreak schreef: 01 jul 2022, 14:27 Is er een trucje zodat deze oude app nog gebruikt kan worden?
Ik krijg altijd de vervelende pop-up die maar blijft terugkomen.
Je moet die pop-up zo snel mogelijk wegklikken. Ik krijg hem soms twee keer, een enkele keer drie keer na elkaar, maar dan stopt het.
Vriendelijke groet,

Paul
http://belgischespoorlijnen.be
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2582
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Re: nieuwe app NMBS Mobility ...

Bericht door trainfreak »

Paul schreef: 01 jul 2022, 14:35
trainfreak schreef: 01 jul 2022, 14:27 Is er een trucje zodat deze oude app nog gebruikt kan worden?
Ik krijg altijd de vervelende pop-up die maar blijft terugkomen.
Je moet die pop-up zo snel mogelijk wegklikken. Ik krijg hem soms twee keer, een enkele keer drie keer na elkaar, maar dan stopt het.
Ik kreeg hem daarnet 20x na elkaar.. Erna heb ik heb gewoon opgegeven.
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 4833
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

Re: nieuwe app NMBS Mobility ...

Bericht door overweg13 »

trainfreak schreef: 01 jul 2022, 15:29

Ik kreeg hem daarnet 20x na elkaar.. Erna heb ik heb gewoon opgegeven.
Hoe langer je wacht om de app te raadplegen, hoe vaker de melding komt, heb ik de indruk. Als je hem zo goed als alle dagen gebruikt komt hij hoogstens 2 - 3 keer tevoorschijn. Het is wel erg dat we hier ons Latijn moeten insteken omdat "men" ergens beslist heeft om een goed functionerende app te vervangen door een app met amper de helft van de mogelijkheden.
Met vriendelijke groet

overweg13
Plaats reactie