Nog eens gemmenich

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Gerard

Bericht door Gerard »

Nee daarom is het best wel vaag dat het zo rustig is als het regent :P
55erke

Bericht door 55erke »

Ah sorry , ik dacht dat je met "druk" bedoelde hoeveel volk er op dat bruggetje altijd staat.

Groeten
Johan
Gerard

Bericht door Gerard »

55erke schreef:Ah sorry , ik dacht dat je met "druk" bedoelde hoeveel volk er op dat bruggetje altijd staat.

Groeten
Johan
Ooow zo, kan gebeuren he :wink: maar dan weten we dat ook direct :P 8)
Bert

Bericht door Bert »

Zeer mooi!
Doe zo voort :wink:
5307
Berichten: 1078
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:52

Bericht door 5307 »

e profiteren er nu van om er veel naartoe te gaan, want het wordt bijna jmmr genoeg kapotgemaakt door een domme wasdraad :evil:
Taurus

Bericht door Taurus »

Ik ben ook van plan om daar nog even naartoe te gaan, maar ja het weer momenteel :?

Is het trouwens al bekend wanneer de aanleg van rest van de bovenleiding start? Ik heb gezien dat er momenteel alleen portalen geplaatst zijn op het viaduct van Moresnet.
Bert

Bericht door Bert »

Taurus schreef:Ik ben ook van plan om daar nog even naartoe te gaan, maar ja het weer momenteel :? .
Ik wacht ook op beter weer om er eens naartoe te gaan. :?
Taurus schreef:Is het trouwens al bekend wanneer de aanleg van rest van de bovenleiding start? Ik heb gezien dat er momenteel alleen portalen geplaatst zijn op het viaduct van Moresnet.
Ik hoor hier altijd dat ze er in december er gaan aan beginnen. :(
Taurus

Bericht door Taurus »

Ik vraag me af wat voor zin het heeft om daar een bovenleiding aan te leggen nu de NMBS niet meer van plan is om meersysteem locomotieven aan te schaffen.

Wat moet er anders gaan rijden? Railion Deutschland met de baureihe 189 of een privé-vervoerder met Siemens of Bombardier leaselocs?
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1216
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Bericht door Tim »

De laatste weken was het enkelspoor rijden tussen Montzen en Gemmenich omdat er werken waren aan een brug, ter voorbereiding van elektrificatie.
Gerard

Bericht door Gerard »

jammer
5307
Berichten: 1078
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:52

Bericht door 5307 »

enorm jammer
Plaats reactie