Gemmenich

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Mark7758
Berichten: 578
Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Mark7758 »

He Gerard? Heb je al de tabellen gedownload bij de andere club?
8)
Treinen op tijd laten rijden is niet moeilijk.
Alleen die reizigers maken het zo lastig.
Gerard

Bericht door Gerard »

Mark7758 schreef:He Gerard? Heb je al de tabellen gedownload bij de andere club?
8)
Spoorgroep Luxemburg misschien?
Mark7758
Berichten: 578
Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Mark7758 »

Inderdaad. Ga ergens tussen Wasserbilig en Bettembourg zitten tussen 15.00 en 20.00 En je moet een paar mooie schroottreinen voorbij zien komen. :lol: De richttijden vind je in de tabellen.
Treinen op tijd laten rijden is niet moeilijk.
Alleen die reizigers maken het zo lastig.
Gerard

Bericht door Gerard »

Mark7758 schreef:Inderdaad. Ga ergens tussen Wasserbilig en Bettembourg zitten tussen 15.00 en 20.00 En je moet een paar mooie schroottreinen voorbij zien komen. :lol: De richttijden vind je in de tabellen.
Beter daar komt best veel langs op bepaalde dagen 8) ook een paar 1800's :mrgreen: en nog veel meer :D
Sander

Bericht door Sander »

Gerard schreef:'k ben hier net nieuw op het forum..... normaal fotografeer ik altijd in Luxemburg maar wil hier zeker naar toe gaan echt heel mooi 8)
Je bent nieuw? Vreemd, je zat hier eerder als als Rail2Go ofzo, nietwaar?
Gerard

Bericht door Gerard »

Sander schreef:
Gerard schreef:'k ben hier net nieuw op het forum..... normaal fotografeer ik altijd in Luxemburg maar wil hier zeker naar toe gaan echt heel mooi 8)
Je bent nieuw? Vreemd, je zat hier eerder als als Rail2Go ofzo, nietwaar?
nee :? hoe kom je daar bij dan :o
Sander

Bericht door Sander »

Laat me een hint geven: die zieke en psychisch gestoorde Gerard Mulder, die al die regelrechte onzin als Rail2Go verzon, kwam ook uit Harlingen. Ik ben er zo goed als zeker van dat jij die Mulder bent, met enige aanpassingen in je schrijfstijl wat gezien je leeftijd goed kan.
Mark7758
Berichten: 578
Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Mark7758 »

Sander,
als zijn achternaam begint met een K wat ik vermoed. Dan is het voor 1000% iemand anders.
(Ik ken deze Gerard van een andere club zoals te lezen is. En daar kondigt hij 29-7-06 al aan dat hij naar Luxemburg gaat. Dus ik acht de kans klein dat hij Gerard Mulder is. )
Het Emailadres van deze Gerard is gelijk aan dat bij onze club en daar geeft hij toch een andere achternaam op. En daar komt hij al maanden.
Dus helaas. (Of beter gelukkig.)
Treinen op tijd laten rijden is niet moeilijk.
Alleen die reizigers maken het zo lastig.
Sander

Bericht door Sander »

Hmm, ik was even bang dat dat rotkind terug gekeerd was... Gelukkig een fatsoenlijke Gerard dus! 8)
TBbart

Bericht door TBbart »

jah, tis ier precies weer plezant :?
da's ook niet echt welkom voor de nieuwe gerard hé :roll:
Gerard

Bericht door Gerard »

He Mark bedankt man :wink: , ik snap het dat het heel toevallig is dat ik ook uit Harlingen kom maar ik ben echt iemand anders, ik kom hier niet met verkeerde bedoelingen en hoop dat jullie me vertrouwen dat ik niet die andere persoon ben
Sander

Bericht door Sander »

TBbart schreef:jah, tis ier precies weer plezant :?
da's ook niet echt welkom voor de nieuwe gerard hé :roll:
Doe er eens wat aan dan in plaats van conclusies te trekken... Twee keer Gerard en beiden uit dezelfde plaats... Tsja, dan heeft deze Gerard door die zieke Gerard Mulder de schijn tegen.
Gerard

Bericht door Gerard »

Sander schreef:
TBbart schreef:jah, tis ier precies weer plezant :?
da's ook niet echt welkom voor de nieuwe gerard hé :roll:
Doe er eens wat aan dan in plaats van conclusies te trekken... Twee keer Gerard en beiden uit dezelfde plaats... Tsja, dan heeft deze Gerard door die zieke Gerard Mulder de schijn tegen.
Nou ik geloof dat ik weet wie het is.... hij is op onze regionale tv nog een keer geweest dat ie een noordned wadloper wou kopen ofzo, en ie heeft me een keer van het spoor afgetrapt omdat ik te dicht bij stond te fotograferen..... als het de persoon is die ik denk dat het is, snap ik dat jullie het een vage gast vinden, want dat vind iedereen hier in Harlingen
Mark7758
Berichten: 578
Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Mark7758 »

Ik denk (Weet zeker) dat wij allen de zelfde persoon bedoelen.
Zullen die andere Gerard maar vergeten en over een echte hobby praten.
TREINTJES. :twisted: 8)
Treinen op tijd laten rijden is niet moeilijk.
Alleen die reizigers maken het zo lastig.
Gerard

Bericht door Gerard »

Ja we waren bij Gemmenich gebleven :P
Plaats reactie