Op zoek naar een filmlocatie in een afgevoerde treinwagon

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
kevinmrn

Op zoek naar een filmlocatie in een afgevoerde treinwagon

Bericht door kevinmrn »

Hallo iedereen, dit is hier mijn eerste bericht. Ik heb wat liggen zoeken naar de beste plaats om dit bericht te posten veronderstelde dat dit de beste locatie was. Ik ben laatste jaars student in kortrijk, en ik zou graag voor mijn eindwerk van het vak postproductie opnames doen in een lege treinwagon.

Dit mag liefst een zijn die geen dienst meer doet zodat ik tijd kan nemen om mijn opnames te maken. Wat ook belangrijk zal zijn is dat de opnames binnenin de wagon zullen plaats vinden, dus ik zal er op de een of andere wijze moeten kunnen binnenraken. In de film zal de trein nog gebruikt worden en door middel van vfx terug rijden. Dus de wagon mag er niet te versleten uitzien dus geen stoelen die ontbreken, gaten in de plafond... De ramen zijn momenteel niet van belang want deze worden in de film achteraf toch vervangen door virtuele. En ten slotte mag niet te oubollig zijn. Het zou een trein moeten zijn met al enige vorm van electronica. Je kent het wel bovenaan de deuren die de wagons verbindt, een electronisch bordje met "next stop brussels" op.

Dus als iemand een treinwagon weet staan laat dit zeker weten, ook als die die niet aan de beschrijving voldoet mag je het ook zeker posten. Een trein die er filmisch uitziet kan het zeker ook interessant maken en me misschien op nieuwe ideëen brengen.

Alvast bedankt voor de tijd te nemen dit te lezen!

Ik hoop spoedig meer van jullie te horen!!
Jérôme
Berichten: 108
Lid geworden op: 01 sep 2008, 11:01
Contacteer:

Re: Op zoek naar een filmlocatie in een afgevoerde treinwago

Bericht door Jérôme »

kevinmrn schreef:Het zou een trein moeten zijn met al enige vorm van electronica. Je kent het wel bovenaan de deuren die de wagons verbindt, een electronisch bordje met "next stop brussels" op.