Gele trein?

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
Gerolf

Gele trein?

Bericht door Gerolf »

Iemand een idee wat voor een trein dit is? Daarnet gefotografeerd in Antwerpen-Oost. Ik vermoed dat hij iets te maken heeft met de aanleg van de hsl-noord.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
adminn

Bericht door adminn »

stort dat ding geen kiezels?
Gerolf

Bericht door Gerolf »

Is het zo simpel? Wat doet die gele gesloten wagen dan in de trein en wat zijn die vreemde trechters in die stortwagens?
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22518
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

ik vermoed dat al zeker 1 wagen een dienstwagen is, de rest heb ik er ook wat het raden naar
Concurrent

Bericht door Concurrent »

Ooit eens gezien , en ik dacht dus dat deze dus de steenslag storte ,maar dat was wel een hele andere treincombinatie en er moet nog ergens een wagen bij zijn die het goed aanduwt...
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22518
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Concurrent schreef:Ooit eens gezien , en ik dacht dus dat deze dus de steenslag storte ,maar dat was wel een hele andere treincombinatie en er moet nog ergens een wagen bij zijn die het goed aanduwt...
als er ballast bijgestort word zal je ni noodzakelijk een wagen hebben die de ballast gaat aanduwen of wat dan ook hoor, als dit gewoon aanvullende ballast is laat men die gewoon vallen waar nodig en meer niet.
(kheb ooit nog zo een trein gedaan vandaar )
Bert

Bericht door Bert »

De gele wagens zijn stortwagens type 'Vads' van Infrabel. :wink:
Rail2Go

Bericht door Rail2Go »

deze machine van enkele honderden meters legt sporen aan....
inclusief de keizels, het lassen e.d.

was laatst zoiets op de televisie
Plaats reactie