welk fototoestel heb je?

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
phantom27

Bericht door phantom27 »

Platen uit m'n D50 van Nikon gaan r nog altijd op vooruit,wordt er steeds beter in :D
Hier een plaat van gisteren te Moordrecht NL :wink:
Bijlagen
ACTS 5812 met trein te Moordrecht (Medium).jpg
ACTS 5812 met trein te Moordrecht (Medium).jpg (78.79 KiB) 5139 keer bekeken
Gebruikersavatar
e49memling
Berichten: 720
Lid geworden op: 27 feb 2006, 21:08
Locatie: Vlaams Brabant-Pajottenland

Bericht door e49memling »

Agfa grootbeeld, digitaal, spiksplinternieuw.
Durf hem nog niet te gebruiken, gebruik Nikon D50 of HP 945
Bijlagen
DSC_0307klein.jpeg
DSC_0307klein.jpeg (32.9 KiB) 5118 keer bekeken
5307
Berichten: 1078
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:52

Bericht door 5307 »

ik heb onlangs mijn 2de lens gekocht: een nikor 70-210 1:4-5.6
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22527
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

break-driver schreef:ik heb onlangs mijn 2de lens gekocht: een nikor 70-210 1:4-5.6
welke is uw andere lens?
5307
Berichten: 1078
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:52

Bericht door 5307 »

kitlens 18-70 van mijn Nikon D70
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

vanaf volgende week ruil ik mijn A520 in voor een EOS350d KIT.
Ik moet wel nog op zoek voor een geheugenkaartje. En in september komt er een sigma 50-200 lensje (of iets dergelijk) en een polaroid filter erbij. Afbeelding
5307
Berichten: 1078
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:52

Bericht door 5307 »

tof, eindelijk ruil je je speelgoed om tot een fotokanon, jmmr gnoeg canon, maarjah... :wink: :twisted: :P
Sander

Bericht door Sander »

SIMPY.be schreef:vanaf volgende week ruil ik mijn A520 in voor een EOS350d KIT.
Ik moet wel nog op zoek voor een geheugenkaartje. En in september komt er een sigma 50-200 lensje (of iets dergelijk) en een polaroid filter erbij.
Tipje: koop alleen de body, en een losse lens (niet specifiek van Sigma, andere kunnen natuurlijk ook). De kitlens is namelijk regelrechte rommel, en Sigma lenzen kúnnen foutmeldingen veroorzaken bij de 350D.
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

De kitlens kost maar €60, die pak ik er sowiso bij.
Ik ben er nog niet aan uit welke lens de volgende zal zijn.
Waarschijnlijk geen canon, want die zijn redelijk duur in vergelijking met een gelijkwaardige sigma.
Ik zie wel; de kit is nu al besteld; dus aan die bestelling verandert niets meer.

Ik denk aan http://www.fotokonijnenberg.nl/product_ ... ry_type=be bij te kopen in september, lijkt me een toffe universele lens.
Sander

Bericht door Sander »

SIMPY.be schreef:De kitlens kost maar €60, die pak ik er sowiso bij.
Ik ben er nog niet aan uit welke lens de volgende zal zijn.
Die 60 euro verklaart vast genoeg :wink: .
Waarschijnlijk geen canon, want die zijn redelijk duur in vergelijking met een gelijkwaardige sigma.
De Canon-lenzen zijn semi-professioneel, zeggen ze altijd.
Ik denk aan http://www.fotokonijnenberg.nl/product_ ... ry_type=be bij te kopen in september, lijkt me een toffe universele lens.
Inderdaad een leuk ding, alleen niet heel erg lichtgevoelig, maar ja, wat maakt dat nog uit als je RAW hebt? :)
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

ik zal dan maar doorsparen voor http://www.fotokonijnenberg.nl/product_ ... ry_type=be ... Die kan dan gewoon op de camera blijven zitten.
SteC
Berichten: 303
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:14
Locatie: Oostende/Baden-Württemberg

Bericht door SteC »

Ik sta toch wel kritisch tegenover de prestaties van zo'n ingewikkeld optisch systeem. Je kunt veel, maar ik vrees dat zie hier wel op bepaalde vlakken compromissen hebben moeten maken.
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Ik zou ook wel liever lenzen kopen met een vaste brandspuntafstand. Maar dan heb ik er wel minstens 3 nodig (gewoon, breedhoek en tele). En dat laat mijn budget niet toe.
Plaats reactie