Eindwerk Documentaire

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Keldertrapken

Bericht door Keldertrapken »

De lijn 52 tussen Puurs en Dendermonde is buiten gebruik, en wordt occasioneel bereden door de SDP-BVS.

Het station van Oppuurs is er nog met perrons en sporen...
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22512
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

in steenhuffel staat er ook nog het oude station, (achter brouwerij palm) alsook nog een oude K rijtuig echter ni veel sporen meer te zien (uitgezonder net onder het rijtuig een stukje voor de rest is alles fietspad geworden (leirekesroute) oude lijn 61
bertholt

Bericht door bertholt »

Beste mensen,

allen bedankt voor de informatie; ik ben al eens gaan kijken naar stations tussen Yvoir en Chiney maar de stations waren bewoond (of cafe geworden)

Nu is het mijn bedoeling op zoek te gaan naar stations die niet meer gebruikt worden... Stations die echt aan het vervallen zijn... Zijn er zo'n stations in belgie? ik dacht hierbij eerst aan het station Balegem zuid (lijn geraardsbergen-gent) zijn er nog zo'n stations? Laat maar komen grietje...

Vriendelijke groeten en bedankt voor de reacties... Jullie worden allemaal op de aftiteling gezet ;)
Mechanik
Berichten: 358
Lid geworden op: 31 jan 2006, 23:21
Locatie: FTN

Bericht door Mechanik »

Zandbergen , ben je daar al eens gaan kijken ?
KB
Berichten: 637
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:43

Bericht door KB »

Stations die aan het vervallen zijn? Het station van Lanaken is pas uitgebrand, dat is ook een soort van verval zeker ...
bertholt

Bericht door bertholt »

KB schreef:Stations die aan het vervallen zijn? Het station van Lanaken is pas uitgebrand, dat is ook een soort van verval zeker ...
heelow,

zeg weet er iemand of er in dergneau nog een stationsgebouw staat?
Wimpie

Bericht door Wimpie »

Weet wel nog mooie plekjes zijn op de lijn van Aalst naar Burst er rijd wel nog een trein maar enkel tijdens de spits 1x per uur. Het is ook eens mooi want het is een diesellijn


Mvg Wim
Svenson

Bericht door Svenson »

gelingen station is wel in verval , heeft alles nog
Plaats reactie