Video van treinen binnen Brussel (dronebeelden)

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
Skyliner_2
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 okt 2023, 18:33

Video van treinen binnen Brussel (dronebeelden)

Bericht door Skyliner_2 »

Hallo iederen ! Ik heb deze video een paar weken geleden opgenomen en ik deel hem graag met jullie. Het zijn beelden van treinen die ik met mijn drone heb gemaakt in Brussel. Er is ook een timelapse van zuidstation.

In de komende maanden zal ik waarschijnlijk een nieuwe video maken over de voortgang van het Brusselse GEN, die ik in deze thread zal delen. Aarzel niet om het me te laten weten als er iets is dat jullie in het speciaal vanuit de lucht zouden willen zien.

I hoop dat jullie het leuk vinden ! :D

https://www.youtube.com/watch?v=dj4AneK ... l=Skyliner
Laatst gewijzigd door Skyliner_2 op 08 nov 2023, 11:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Video van treinen binnen Brussel (dronebeelden)

Bericht door Steven »

Leuke beelden maar heb jij dan een professionele vergunning? Want brussel is voor skeyes een rode zone, ik heb zelf ook een Drone en weet perfect dat ik daar niet mag vliegen. (Nabijheid Brussels airport).
Skyliner_2
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 okt 2023, 18:33

Re: Video van treinen binnen Brussel (dronebeelden)

Bericht door Skyliner_2 »

Natuurlijk vraag ik altijd vooraf om toestemming. Je heeft daar nu een webpagina voor (DSA planner en DSA fly). Je moet ook verzekerd zijn en natuurlijk alle veiligheidsregels volgen. :wink:
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Video van treinen binnen Brussel (dronebeelden)

Bericht door Steven »

Skyliner_2 schreef: 10 okt 2023, 19:24 Natuurlijk vraag ik altijd vooraf om toestemming. Je heeft daar nu een webpagina voor (DSA planner en DSA fly). Je moet ook verzekerd zijn en natuurlijk alle veiligheidsregels volgen. :wink:
Leuk dat je de regels volgt, zorgt er voor dat ook andere mensen aangezet worden om op dezelfde manier te werken. Bij deze nog eens herhalen dat het mooie beelden zijn.
wattman
Berichten: 264
Lid geworden op: 23 apr 2007, 20:48

Re: Video van treinen binnen Brussel (dronebeelden)

Bericht door wattman »

Fraai perspectief op de Noord-Zuid verbinding. Een hoop veranderd sinds ik daar in 1979 voor het eerst doorheen reed. Dat wist ik natuurlijk wel, maar in het vogelperspectief is dat gewoon indrukwekkend.

Met betrekking tot de vergunning. Dat was ook mijn eerste reactie. Mijn suggestie is om dat expliciet bij zo'n video te vermelden. Het voorkomt niet dat 'copy cats' ook de lucht in gaan en tussen de kantoorkolossen gaan doorvliegen, maar het maakt wel duidelijk dat het niet een kwestie is van een drone kopen en lekker de lucht in gaan. En je weet, alles wat op social media wordt gepost en succes heeft, krijgt onmiddellijk navolging.

Dank voor het delen.
Al mijn foto's kunnen vrijelijk gebruikt worden onder Creative Commons licentie.
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Re: Video van treinen binnen Brussel (dronebeelden)

Bericht door Shrek »

Mooi ! :D
Lukas
Berichten: 1670
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:44
Locatie: Rotselaar L 35

Re: Video van treinen binnen Brussel (dronebeelden)

Bericht door Lukas »

Hoi,

Ook ik vind deze beelden heel mooi!!


Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Plaats reactie