23 april 2021 Acren - Galmaarden

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5260
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

23 april 2021 Acren - Galmaarden

Bericht door overweg13 »

We stapten 16 km van (Deux)-Acren naar Galmaarden, niet helemaal zonder moeilijkheden. Lees het op http://blog.seniorennet.be/overweg13/ar ... ID=2397656. De treinen reden wel goed.

Veel kijk- en leesplezier.
Met vriendelijke groet

overweg13
groentje
Berichten: 7261
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: 23 april 2021 Acren - Galmaarden

Bericht door groentje »

Ondanks de tegenslag met afgesloten paden zien de foto's er behoorlijk appetijtelijk uit. Da's daar ook wel een aantrekkelijke wandelstreek, over het algemeen...
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5260
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

Re: 23 april 2021 Acren - Galmaarden

Bericht door overweg13 »

Ondertussen heb ik vastgesteld dat we die dag gewoon alles 2 keer betaald hebben. Nochtans lees ik op de app voor de biljetten Halle - Acren "aankoop mislukt". Ik had trouwens ook geen bevestigend bericht gekregen. Voor die van Galmaarden naar Halle stond bij één van de aankopen tot 's anderendaags "wordt verwerkt", alsof die in een eindeloze loop zat. Ik maak me eigenlijk niet ongerust, omdat beide gevallen erg duidelijk zijn.
Met vriendelijke groet

overweg13
Reuel
Berichten: 73
Lid geworden op: 27 apr 2021, 15:30

Re: 23 april 2021 Acren - Galmaarden

Bericht door Reuel »

Een mooi wandelverslag, zoals altijd bevat je blog veel inspiratie. Dank!

Zaterdag ben ik van Opbrakel naar Geraardsbergen gewandeld. Daar was het op een gegeven moment ook "prijs" wat doorgeploegde trage wegen betreft.

Ik stuur dan altijd een mailtje naar de gemeentelijke mobiliteitsdienst, en naar het provinciaal meldpunt. De zogenaamde Routedokter.

Professioneel ben ik daar zelf erg streng op en zulke meldingen helpen wel om de problematiek voldoende in de aandacht te houden.
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5260
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

Re: 23 april 2021 Acren - Galmaarden

Bericht door overweg13 »

Ik heb een en ander doorgegeven aan Trage Wegen. Ik hoop dat er van hen enige reactie komt. Mocht dat niet het geval zijn, dan richt ik me zeker ook tot de gemeentelijke diensten. De problemen lopen echter over de gemeentegrenzen heen en in dit geval zelfs over de gewestgrenzen heen en dan wordt de hete appel gegarandeerd doorgeschoven.
Met vriendelijke groet

overweg13
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5260
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

Re: 23 april 2021 Acren - Galmaarden

Bericht door overweg13 »

Ik heb ondertussen een reactie gekregen van de klantendienst - eerst per mail, dan met extra toelichting over de telefoon - en ik moet toegeven dat de behandeling van de vraag om terugbetaling snel, efficiënt en klantvriendelijk verlopen is. Er zijn inderdaad enkele dagen met zware problemen geweest en die zouden nu opgelost moeten zijn. Omdat het twee verschillende problemen betrof (!) zal de terugbetaling ook voor elke probleem afzonderlijk gebeuren. Dat werd per telefoon gemeld, zodat ik niet zou denken dat maar een deel terugbetaald zou worden.
Ik ben eens te meer 100% tevreden over de klantendienst van de NMBS.
Met vriendelijke groet

overweg13
groentje
Berichten: 7261
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: 23 april 2021 Acren - Galmaarden

Bericht door groentje »

Er was eind vorige week ook een probleem met betalingen bij Carrefour, blijkbaar, las ik, betalingen die 2x van de rekening gingen, en van die grappen. Bon, gelukkig wordt het correct en snel(?) opgelost.
Plaats reactie