EOS 400D

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
SIMPY.be

EOS 400D

Bericht door SIMPY.be »

Canon heeft de opvolger van de 350D (en de 300D) bekendgemaakt:
Afbeelding details: http://www.belgiumdigital.com/nieuws_ca ... icleid/218
Bastiaan

Bericht door Bastiaan »

Ik ben blut :)
Taurus

Bericht door Taurus »

Ben inmiddels voorzien van een goede camera :)

Zag wel dat deze camera eindelijk een systeem heeft om stofjes op de sensor tegen te gaan. Een dergelijke functie mis ik wel op mijn 1D Mark II N, maar goed Canon begint ook nog maar net met dit systeem. Zal mij benieuwen hoe het in de praktijk werkt.
TBbart

Bericht door TBbart »

zie ik dat goed? 800€ voor de camera en dan heb je het belangrijkste nog niet? de lenzen zijn nog eens 900€ erbij?
maar je krijgt bij dat toestel toch een basis lens? bij die 800€ je moet toch al kunnen fotograferen :?:
Taurus

Bericht door Taurus »

Volgens mij is de 400D met lens € 900,- ongeveer. Dan krijg je een eenvoudige kitlens erbij. Optisch niet zo'n geweldige lens maar hij kost ook niet zoveel. Leuk om mee te beginnen en om ondertussen door te sparen voor betere lenzen.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22522
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Taurus schreef:Volgens mij is de 400D met lens € 900,- ongeveer. Dan krijg je een eenvoudige kitlens erbij. Optisch niet zo'n geweldige lens maar hij kost ook niet zoveel. Leuk om mee te beginnen en om ondertussen door te sparen voor betere lenzen.
denk da je bij het rechte eind bent taurus, een lens van 900€ da zou anders wat te gortig zijn :-) ze doen bij canon zoals ze gewoon zijn van doen, body verkopen of een kit verkopen die kit bestaat in dit geval uit body en lens die samen een 900€ zal kosten
1607

Bericht door 1607 »

en ligt die tegen oktober al in de winkel? :roll:
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Hier kan je hem al krijgen: http://www.digicamshop.be/merken/1622
kit is €812 !
TBbart

Bericht door TBbart »

ja, ik was al van plan om na de grote vakantie een nieuw fototoestel spiegelreflex te kopen... ik denk dat dit idiaal is, :P
Plaats reactie