foto raden 13

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
prahsharp
Berichten: 182
Lid geworden op: 31 jan 2006, 23:06

foto raden 13

Bericht door prahsharp »

Waar is deze foto genomen?
Bijlagen
DSC00001n 600x800.JPG
DSC00001n 600x800.JPG (233.47 KiB) 6132 keer bekeken
nicken

Bericht door nicken »

in een of andere krottenwijk,een oude fabriek allesins,ze zouden daar beter wa woningen in maken,in dees tijdperk
Is da een watertoren rechts op de foto?
13'erke

Bericht door 13'erke »

Beeringen (mijn)?
Tommyken

Bericht door Tommyken »

13'erke schreef:Beeringen (mijn)?
Dedoeme je bent me voor... inderdaad .. want op de achtergrond
zie je de moskee liggen.
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

zalig, kunt ge daar binnen in die oude mijnsite? :shock:
13'erke

Bericht door 13'erke »

Ge kunt daar binnen, er zijn nog een paar enthousiaste ex-mijnwerkers die een paar weekends per jaar de deuren eens openzetten. ik ben verleden jaar eens geweest en het was echt wel de moeite, er waren allerlei figuranten (verkleed), wij kregen zo'n mijnwerkersvest en we werden zo meegenomen in de "mijn", dat is een nagebouwd stukje in een grote kelder (heel goed gedaan). Daarna ga je heel de site af, beginnende bij de douches, zo naar de werkplaats (waar de mijnwerkers toen hun gereedschap moesten halen), naar de mijn zelf (er niet in, want die is volgestort met beton) en tenslotte naar het cafeetje :wink: , met uitzicht op een paar cockerill loks (smalspoor en gewone). Spijtig genoeg niet meer capabel om te rijden. als ik mij niet vergis staat er ook nog een vuurloze lok (een op stoom) en een cockerill nmbs reeks 91.

http://www.geocities.com/vlaamsmijnmuseum/[/url]
prahsharp
Berichten: 182
Lid geworden op: 31 jan 2006, 23:06

Bericht door prahsharp »

beringen mijn is het inderdaad. Er is een museum dat je kan bezoeken. Grote delen van de oude fabrieken (kolenwasserij, sortering, ...) zijn niet toegankelijk ... wat niet betekent dat je er niet in kan 8) (eigen verantwoordelijkheid, het is daar rotverroest)

proficiat 13'erke, u hebt een Miele 2500+ diepvriezer met A+ energielabel gewonnen :lol:
13'erke

Bericht door 13'erke »

proficiat 13'erke, u hebt een Miele 2500+ diepvriezer met A+ energielabel gewonnen
... wordt uw aangeboden door Molecule, vlaanderens koopcenter :lol: :lol:
Plaats reactie