Stoomtrein Eeklo - Maldegem

Vragen, besprekingen over het historisch materieel.
4017-4018
Berichten: 588
Lid geworden op: 13 jul 2020, 21:28
Locatie: Antwerpen

Re: Stoomtrein Eeklo - Maldegem

Bericht door 4017-4018 »

Wat kan/kon men kopen op die webshop eigenlijk?
Ciao Ciao
arvooke
Berichten: 64
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:18

Re: Stoomtrein Eeklo - Maldegem

Bericht door arvooke »

Webshop is Offline maar er wordt achter de schermen aan een oplossing gewerkt.
jan_olieslagers
Berichten: 3494
Lid geworden op: 22 nov 2008, 19:00
Locatie: Ansião (PT)

Re: Stoomtrein Eeklo - Maldegem

Bericht door jan_olieslagers »

Dat is dan toch maar amateuristisch geklooi. Was het nu zo moeilijk om een "sorry"-pagina op te zetten? Okee, ik weet het wel, het zijn amateurs, er valt hen niet echt iets te verwijten. Maar een beetje professionalisme zou een heel verschil maken - hoeveel mogelijke klanten/kopers heeft men nu al weggejaagd?
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
4017-4018
Berichten: 588
Lid geworden op: 13 jul 2020, 21:28
Locatie: Antwerpen

Re: Stoomtrein Eeklo - Maldegem

Bericht door 4017-4018 »

Daarom, was wel benieuwd wat ze te koop aanboden.
Ciao Ciao
JonasV91
Berichten: 140
Lid geworden op: 12 mei 2023, 23:44

Re: Stoomtrein Eeklo - Maldegem

Bericht door JonasV91 »

Heb een probleem in Chrome maar volgens mij is dat gewoon door VPN/Extensies/...

In Edge werkt de site wel (met bepaalde extensies maar zonder VPN).

:lol:

Te snel victorie gekraaid.
Als ik naar de webshop navigeer krijg ik inderdaad een error 500, Internal Server Error.
Ben hier eerder aanwezig geweest onder "swfjvh".

Door langtijdige afwezigheid is die account gedeactiveerd en onlangs kwam ik hier terug terecht waardoor ik een nieuwe account heb aangemaakt... Datum is louter toeval.
Kevin
Berichten: 89
Lid geworden op: 30 mar 2017, 01:09

Re: Stoomtrein Eeklo - Maldegem

Bericht door Kevin »

jan_olieslagers schreef: 16 mei 2023, 16:57 Dat is dan toch maar amateuristisch geklooi. Was het nu zo moeilijk om een "sorry"-pagina op te zetten? Okee, ik weet het wel, het zijn amateurs, er valt hen niet echt iets te verwijten. Maar een beetje professionalisme zou een heel verschil maken - hoeveel mogelijke klanten/kopers heeft men nu al weggejaagd?
Wij kunnen zelf momenteel niet op het admin paneel (van de volledige site) dus nee, we kunnen helaas geen alternatieve pagina of boodschap weergeven... Wij kunnen zelf ook enkel hopen dat het snel opgelost geraakt. Als er kandidaten zijn die op vrijwillige basis webbeheer willen doen, altijd welkom! :-) Maar als vzw moeten we helaas zeer vaak werken met de weinige middelen die we hebben.
jan_olieslagers
Berichten: 3494
Lid geworden op: 22 nov 2008, 19:00
Locatie: Ansião (PT)

Re: Stoomtrein Eeklo - Maldegem

Bericht door jan_olieslagers »

Hm, alle begrip, Kevin, en alle respect voor uw aller inzet.
Mag ik toch vragen of dit een betaalde webhosting is? Zoja dan zoudt ge toch een stevige compensatie moeten kunnen bedingen.
Enne, ik zou misschien wel te porren zijn om een handje toe te steken, alleen woon ik zo'n 2000 km verder, dat is niet altijd even handig...
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
JonasV91
Berichten: 140
Lid geworden op: 12 mei 2023, 23:44

Re: Stoomtrein Eeklo - Maldegem

Bericht door JonasV91 »

Kevin schreef: 16 mei 2023, 21:26
jan_olieslagers schreef: 16 mei 2023, 16:57 Dat is dan toch maar amateuristisch geklooi. Was het nu zo moeilijk om een "sorry"-pagina op te zetten? Okee, ik weet het wel, het zijn amateurs, er valt hen niet echt iets te verwijten. Maar een beetje professionalisme zou een heel verschil maken - hoeveel mogelijke klanten/kopers heeft men nu al weggejaagd?
Wij kunnen zelf momenteel niet op het admin paneel (van de volledige site) dus nee, we kunnen helaas geen alternatieve pagina of boodschap weergeven... Wij kunnen zelf ook enkel hopen dat het snel opgelost geraakt. Als er kandidaten zijn die op vrijwillige basis webbeheer willen doen, altijd welkom! :-) Maar als vzw moeten we helaas zeer vaak werken met de weinige middelen die we hebben.
Eigenlijk herkenbaar voor iedere "relatief kleine" vereniging. Middelen en ook vaak vrijwilligers te kort. Dat terzijde.
Heb je misschien screenshots of andere afbeeldingen met het aanbod?
Het kan mogelijks helpen om de interesse bij de forumleden te behouden.
Een teaser/trailer ^^
Ben hier eerder aanwezig geweest onder "swfjvh".

Door langtijdige afwezigheid is die account gedeactiveerd en onlangs kwam ik hier terug terecht waardoor ik een nieuwe account heb aangemaakt... Datum is louter toeval.
Plaats reactie