Idd, je koopt beter een ticket van Aachen (goedkoper).trainlovertje schreef: ↑06 jun 2026, 23:04Er worden door DB geen tickets verkocht tussen Brussel en Oostende, wel vanuit Luik. Helaas zeer prijzig.
Er zijn 740 resultaten gevonden
- 06 jun 2026, 23:35
- Forum: Algemeen Internationaal
- Onderwerp: Ice verbinding Brussel Duitsland
- Reacties: 1528
- Weergaves: 2446135
Re: Ice verbinding Brussel Duitsland
- 03 jun 2026, 07:53
- Forum: Reportages & Fotografie
- Onderwerp: Spotplaatsen België.
- Reacties: 62
- Weergaves: 200317
Re: Spotplaatsen België.
In december zou ik graag de GoVolta naar Parijs willen fotograferen. Indien enigszins mogelijk, liefst ergens langs lijn 59 tussen Antwerpen en Gent. Ik heb reeds Trainspottingmaps bekeken, maar op veel plaatsen die daar te vinden zijn, werden ondertussen fietssnelwegen aangelegd. Weet er iemand ee...
- 24 mei 2026, 11:53
- Forum: Algemeen Internationaal
- Onderwerp: Ice verbinding Brussel Duitsland
- Reacties: 1528
- Weergaves: 2446135
Re: Ice verbinding Brussel Duitsland
Hoe doen de 3NEO’s het in vergelijking met de 406’en bij warm weer? Voor vandaag richting Brussel was het zo: • ICE 18: +45 bij aankomst in Brussel-Zuid • 316: +46 en beperkt tot Brussel-Noord • 314: stilgevallen na Luik gedurende een tiental minuten, met de melding: “problemen met de elektronica v...
- 23 mei 2026, 21:11
- Forum: Algemeen Internationaal
- Onderwerp: Ice verbinding Brussel Duitsland
- Reacties: 1528
- Weergaves: 2446135
Re: Ice verbinding Brussel Duitsland
Hoe doen de 3NEO’s het in vergelijking met de 406’en bij warm weer? Voor vandaag richting Brussel was het zo: • ICE 18: +45 bij aankomst in Brussel-Zuid • 316: +46 en beperkt tot Brussel-Noord • 314: stilgevallen na Luik gedurende een tiental minuten, met de melding: “problemen met de elektronica va...
- 04 apr 2026, 00:27
- Forum: Algemeen Internationaal
- Onderwerp: Eurostar
- Reacties: 1392
- Weergaves: 1657379
Re: Eurostar
Hm vreemd, de ECD stopt dan weer wel op Rotterdam.fietser schreef: ↑01 apr 2026, 21:18 Volgens de NS is dat vanwege werkzaamheden in Mechelen, maar waarom die leiden tot het overslaan van Rotterdam Centraal durf ik niet te zeggen.
https://www.ns.nl/reisinformatie/actuel ... id=7007572
- 01 apr 2026, 09:42
- Forum: Algemeen Internationaal
- Onderwerp: Eurostar
- Reacties: 1392
- Weergaves: 1657379
- 01 apr 2026, 09:38
- Forum: Algemeen Internationaal
- Onderwerp: Trenitalia in de toekomst naar Brussel ?
- Reacties: 22
- Weergaves: 17380
Re: Trenitalia in de toekomst naar Brussel ?
Bedankt voor de info!
- 31 mar 2026, 23:26
- Forum: Algemeen Internationaal
- Onderwerp: Trenitalia in de toekomst naar Brussel ?
- Reacties: 22
- Weergaves: 17380
Re: Trenitalia in de toekomst naar Brussel ?
Iemand nog nieuws hier over?
Zijn er nog plannen om met de ETR 1000 naar BE te komen?
Zijn er nog plannen om met de ETR 1000 naar BE te komen?
- 31 mar 2026, 21:32
- Forum: Algemeen Internationaal
- Onderwerp: Eurostar
- Reacties: 1392
- Weergaves: 1657379
Re: Eurostar
Weet er iemand waarom de Eurostar niet stopt in Rotterdam-Centraal op 30/05/2026?
- 21 mar 2026, 11:00
- Forum: Algemeen Internationaal
- Onderwerp: Eurostar
- Reacties: 1392
- Weergaves: 1657379
Re: Eurostar
Dit heb ik gevonden op de FB-pagina van “de Spoor Gazet”: Fototip voor vandaag 20/3 Testrit Eurostar E320 Vorst 9u55 Aarschot 10u38 Tongeren 11u32 Visé 11u56 Liège Guillemins 12u19 = 12u46 Visé 13u05 Tongeren 13u25 Aarschot 14u16 Vorst 15u19 Iemand meer info? Edit: Van wat ik online terug kon vinden...
- 26 feb 2026, 21:15
- Forum: Algemeen Internationaal
- Onderwerp: Ice verbinding Brussel Duitsland
- Reacties: 1528
- Weergaves: 2446135
Re: Ice verbinding Brussel Duitsland
Ik zou verwachten dan dat ze niet in Leuven & Gent zouden stoppen?
- 26 feb 2026, 21:01
- Forum: Algemeen Internationaal
- Onderwerp: Ice verbinding Brussel Duitsland
- Reacties: 1528
- Weergaves: 2446135
Re: Ice verbinding Brussel Duitsland
Zal deze ICE toegankelijk zijn voor binnenlandse reizigers?
Bv. als ik op Bahn.de kijk, krijg ik bij die ICE's als melding: "Preisauskunft nicht möglich".
Als ik een gewone ICE opzoek (bv. tussen Luik en Brussel) heb ik wel een prijs.
Bv. als ik op Bahn.de kijk, krijg ik bij die ICE's als melding: "Preisauskunft nicht möglich".
Als ik een gewone ICE opzoek (bv. tussen Luik en Brussel) heb ik wel een prijs.
- 24 feb 2026, 09:38
- Forum: Babbelhoek
- Onderwerp: DBF-tracker
- Reacties: 5
- Weergaves: 6508
Re: DBF-tracker
bahn.expert toont momenteel treinsamenstellingen. Bedoel je enkel de geplande materieel, of ook de eventuele stelnummers? Normaliter geeft die ook treinstelnummers, maar vandaag zie ik die niet. Hm, de keren dat ik het probeerde verscheen er bv. enkel "ICE 3NEO", maar geen stelnummers
- 24 feb 2026, 08:39
- Forum: Babbelhoek
- Onderwerp: DBF-tracker
- Reacties: 5
- Weergaves: 6508
- 24 feb 2026, 07:32
- Forum: Babbelhoek
- Onderwerp: DBF-tracker
- Reacties: 5
- Weergaves: 6508
DBF-tracker
Dag allemaal,
werkt de DBF-tracker niet meer? Ik kan daar geen samenstellingen meer terugvinden.
Heeft iemand hier meer info over?
werkt de DBF-tracker niet meer? Ik kan daar geen samenstellingen meer terugvinden.
Heeft iemand hier meer info over?