Gezocht treinkaartje van 24 januari Antwerpen-Roosendaal

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden in België.
Gesloten
treinbiljet

Gezocht treinkaartje van 24 januari Antwerpen-Roosendaal

Bericht door treinbiljet »

Hallo allemaal,

Wegens een discussie met de NMBS zoek ik een treinkaartje van Antwerpen naar Roosendaal (Mag retour zijn ofwel bijvoorbeeld naar Den-Haag of dergelijk zolang het maar geldig was op het traject Antwerpen naar Roosendaal op 24 januari)

Reden??? Tja grensgebied gedoe. Had netjes een ticket gekocht (die van de blokker voor onbeperkt reizen met de NS) en heb een abonnement voor Lokeren-Antwerpen bij de NMBS. Geen seconden aan gedacht dat ik ook in dit grijze gebied nog is apart een kaartje moest kopen. Dus je raad het al controle discussie en boete... terwijl 2 anderen in de trein er netjes uitgezet werden op Roosendaal omdat ze geen kaartje hadden konden ze bij mij mijn gegevens van mijn NMBS abbo afhalen en dus lekker een boete uitschrijven. Nu is er volgens de klantendienst maar een uitweg ik heb 10 dgn de tijd om een kaartje te overleggen dat op dat moment geldig was of anders boete 60 euro + toeslag etc...

Dus is er iemand die een kaartje heeft???

Alvast bedankt!!!
Gebruikersavatar
Steve
Berichten: 5317
Lid geworden op: 17 nov 2007, 10:51
Locatie: Brussel

Re: Gezocht treinkaartje van 24 januari Antwerpen-Roosendaal

Bericht door Steve »

Ik wil niet flauw doen, maar Roosendaal - Antwerpen lijkt me wel een flink 'grijs gebied'...
Gesloten