Trenomania International Fotowebsite

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
sammarco1
Berichten: 700
Lid geworden op: 19 feb 2006, 10:58
Locatie: Grobbendonk , Belgie
Contacteer:

Trenomania International Fotowebsite

Bericht door sammarco1 »

Hoi beste spoorfotografen,

Ik heb in samenwerking met Trenomania een nieuwe spoorweg fotowebsite in elkaar geknutseld waarvan ik zelf de webmaster ben ! (Fier als een Gieter!! :wink: °°)



Heb er veel werk aangehad, maar ze ziet er wel interessant uit... En ze verschijnt automatisch op je komputer in het Nederlands

Er zijn veel links in verwerkt, en bij je eigen komentaar mag je zelf ook bepaalde woorden, gifs activeren, die linken naar een spoorweg gebeuren

Natuurlijk is ze nog voor verbetering vatbaar, das logisch, alle websites gaan voordurend aanpassingen aan.

De bedoeling is om in eerste plaats mooie foto's te posten, maar ook om eens kennis te maken met lokomotieven, spoorwegen in't geheel van veel andere landen.

Iedereen is welkom, per land heb ik getracht verschillende albums te maken i.v.m het rollend materieel, infrastructuur, geluidsopnames enz...

Bij deze inviteer ik Iedereen om eens te gaan kijken,

Je moet je even registreren, en daarna als je al wat foto's hebt, mag je die Uploaden...

Het foto formaat heb ik liefst in 1024 X 738 een beetje groot dus... mag ook groter..., maar zeker niet kleiner... :!:

Als je kan zet je je naam in de foto

De foto's verschijnen nadat ik ze even heb gekontroleerd, maar mischien in de toekomst dat ik dat verander, moet ik nog even bekijken.....

Dan nu de link :arrow:

Trenomania International


Maar je kan hem ook terugvinden op http://www.trainpaparazzo.be :idea:


Heb je wat interessante ideeën of opmerkingen, stuur me dan een mailtje op

sammarco1@interfree.it

Groeten

Veel plezier, en tot straks
Afbeelding
**********************************************************************************************************
Patrick
Berichten: 2289
Lid geworden op: 08 feb 2006, 18:42
Locatie: FI (= Ieper)

Re: Trenomania International Fotowebsite

Bericht door Patrick »

Wel handig al die maatschappijen bij elkaar op één pagina 8) Goed zo!
Gebruikersavatar
sammarco1
Berichten: 700
Lid geworden op: 19 feb 2006, 10:58
Locatie: Grobbendonk , Belgie
Contacteer:

Re: Trenomania International Fotowebsite

Bericht door sammarco1 »

Patrick schreef:Wel handig al die maatschappijen bij elkaar op één pagina 8) Goed zo!

Ha dank u wel, ze is nog niet helemaal af, maar langzaam aan komt dat wel in orde.... Ik probeer alles te vertalen in de landstaal van desbetreffende spoorweg, zodat alle nationaliteiten er plezier aan hebben. Och ik moet eigenlijk nog veel laten vertalen

Heb je je zelf al geregistreerd, kan je wat fototjes uploaden !

Groeten

Bart
Afbeelding
**********************************************************************************************************
Plaats reactie